- opracowywanie i wdrażanie trade planu, uwzględniającego cele biznesowe marki Vistula;
- koordynacja komunikacji brandowej i sprzedażowej we wszystkich kanałach, takich jak sklepy stacjonarne, e-commerce, aplikacje mobilne;
- zapewnienie spójności komunikacji na wszystkich platformach, dbając o jednolite przekazy i wizerunek marki;
- monitorowanie i analiza danych z różnych kanałów sprzedaży oraz zachowań klientów, w celu optymalizacji działań omnichannelowych;
- wdrażanie narzędzi wspierających integrację komunikacji w kanałach offline i online;
- współpraca z zespołami odpowiedzialnymi za UX/UI, sprzedaż online i offline, IT, aby zapewnić spójne działania i innowacyjne rozwiązania;
- planowanie i realizacja kampanii marketingowych w galeriach handlowych, w tym wynajmowanie powierzchni reklamowej, organizacja eventów promocyjnych i aktywacji marki;
- nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kierownikami salonów i centrami handlowymi;
- współpraca z drukarniami przy produkcji materiałów reklamowych i promocyjnych, dbając o wysoką jakość oraz terminową realizację zamówień;
- nadzorowanie wdrożenia oznaczeń i materiałów wizualnych w salonach sprzedaży, dbając o ich zgodność z wytycznymi marki oraz atrakcyjny wygląd.
- doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w obszarze marketingu lub sprzedaży, preferowane w branży retail;
- znajomości koncepcji i narzędzi omnichannelowych, w tym integracji danych, personalizacji komunikacji, oraz analizy zachowań klientów;
- umiejętności analitycznego myślenia oraz interpretacji danych, w celu podejmowania trafnych decyzji biznesowych;
- doskonałych umiejętności komunikacyjnych i organizacyjnych, umożliwiających efektywną współpracę z różnymi zespołami;
- zorientowania na klienta i zdolności do zrozumienia jego potrzeb i oczekiwań;
- znajomości procesu produkcyjnego materiałów reklamowych oraz współpracy z drukarniami;
- umiejętności zarządzania projektem i koordynacji działań wielu podwykonawców;
- kreatywności i zdolności do generowania innowacyjnych pomysłów promocyjnych i aktywacji marki.
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- stabilną i ciekawą pracę w rozpoznawalnej na rynku spółce giełdowej;
- możliwość bezpośredniej współpracy z biznesem;
- dogodne warunki pracy: elastyczny czas pracy, nowoczesne biuro, praca od poniedziałku do piątku;
- pakiet benefitów: dofinansowanie do karty sportowej Medicover Sport, prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twoich najbliższych, atrakcyjny program lojalnościowy;
- platformę do nauki języka angielskiego.
Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Podobne oferty:
22.04.2024
Specjalista ds. Marketingu
Firma: Morad Sp. z o.o.
Lokalizacja: pomorskie / Tuchom
planowanie i realizacja działań marketingowych w ramach zaplanowanego budżetu, budowanie pozytywnego wizerunku firmy w Internecie, radio, tv oraz w prasie branżowej, udział w krajowych i zagranicznych imprezach targowych, aktualizacja i redagowanie treść marketingowych na stronę www oraz do newslettera, opracowywanie...
19.04.2024
Performance Marketing Specialist marki Vistula
Firma: VRG S.A.
Lokalizacja: małopolskie / Kraków
Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: przygotowywanie strategii oraz planowanie kampanii wspierających sprzedaż w ramach kanałów online i digital offline; przygotowywanie analiz, raportów i rekomendacji w celu optymalizacji działań mediowych, pod kątem wzrostu ROI i ROAS; udział w pracach z obszaru...
04.04.2024
Specjalista ds. marketingu z j. angielskim
Firma: WAJNERT MEBLE sp. z o. o.
Lokalizacja: dolnośląskie / Międzybórz
Twój zakres obowiązków: planowanie, koordynowanie marketingowych działań strategicznych i operacyjnych promocji marki Wajnert Meble na rynku B2B i B2C, aktualizacja oraz przygotowanie materiałów promocyjno-marketingowych (katalogi, ulotki, banery) oraz prezentacji produktowych, tworzenie projektów graficznych i animacji...