Doświadczenia w pracy różnych Handlowców



Specjalista w Dziale Administracji Handlowej

Specjalista w Dziale Administracji Handlowej
Miejsce pracy: Warszawa
Docenimy cię za to, że:
  • jesteś skrupulatny/a i rzetelny/a,
  • angażujesz się w pracę,
  • wiesz jak zarządzać priorytetami,
  • świetnie planujesz i organizujesz swoją pracę,
  • znasz pakiet MS Office i lubisz pracować w Excelu,
  • lubisz pracować w zespole.
Twoje zadania:
  • wystawiasz faktury dostawcom,
  • obsługujesz proces promocji (tworzysz dokumentację, zakładasz tematy promocyjne w systemie, itp.),
  • nadzorujesz poprawność raportów dotyczących fakturowania i promocji,
  • współpracujesz z dostawcami, Kupcami i innymi działami firmy.
Mamy dla Ciebie:
  • pracę w miejscu, gdzie cenimy zaangażowanie, inicjatywę oraz zmysł handlowy,
  • umowę o pracę, po 6 miesiącach na czas nieokreślony,
  • szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym,
  • ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować,
  • zniżkę na zakupy w Carrefour od pierwszego dnia pracy,
  • wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji, finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne,
  • pracę z perspektywami w firmie działającej w Polsce ponad 20 lat.


Przesłanie do Carrefour Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (Carrefour) danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w Kodeksie pracy, stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Carrefour w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie korzystając z adresu mailowego carrefour@galluppolska.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem