SIG jest wiodącym dystrybutorem specjalistycznych materiałów budowlanych, obsługującym sektor budowlany i konstrukcyjny w całej Europie. Zapewnia Klientom porady wykwalifikowanych doradców, profesjonalną i szybką obsługę handlową, poszerzoną o usługi transportowe, terminowe dostawy oraz pełny asortyment produktów. Gwarantuje sprawną obsługę na każdym etapie prowadzonych prac budowlanych i wykończeniowych. Od kilku lat rozwija się w modelu sprzedaży wielokanałowej, obejmującym zarówno tradycyjne metody sprzedaży jak i dynamiczny rozwój sprzedaży e-commerce.
Poszukujemy kandydatów na stanowiska:
- Bieżąca obsługa klienta
- Przyjmowanie oraz rejestrowanie zamówień sprzedaży w wewnętrznym systemie
- Przygotowywanie ofert handlowych
- Weryfikacja stanów magazynowych
- Procesowanie potrzeb transportowych do osoby odpowiedzialnej za logistykę
- Kompletowanie dokumentów sprzedaży
- Znajomości produktów i rynku branży budowlanej – mile widziane
- Dobra znajomość pakietu MS Office
- Umiejętność pracy zespołowej
- Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
- Zdolności analityczne
- Komunikatywność i rzetelność
- Dobra organizacja pracy
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00-15:00 lub 08:00-16:00
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy
- Duży zakres samodzielności i możliwość realizowania własnych pomysłów
- Pracę w firmie o dojrzałej kulturze organizacyjnej
- Platformę wspierającą dobrostan pracowników
- Możliwość skorzystania z opieki medycznej bądź karty sportowej
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie
- Kompleksowy program szkoleń oraz warsztatów rozwijających kwalifikacje (produktowe, sprzedażowe i inne)
- Udział w programie wdrożeniowym nowego pracownika (wyposażenie w wiedzę niezbędna na danym stanowisku)
- Program szkoleń e-learningowych z zakresu zasad funkcjonowania działalności
- Zniżki na firmowe produkty i usługi
- Udział w inicjatywach charytatywnych
- Bezpieczne warunki pracy
Podobne oferty:
09.05.2024
Pracownik ds. realizacji zamówień
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie
Lokalizacja: podkarpackie / Krosno
-obsługa zamówień internetowych,-telefoniczny kontakt z klientami,-proste prace projektowe w programach graficznych-obsługa prostych urządzeń biurowych,-przygotowanie zamówień,-wykonywanie zdjęć Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne: Wymagania: mile widziane doświadczenie w obsłudze...
09.05.2024
Specjalista ds. zarządzania zamówieniami handlowymi z językiem niemieckim i angielskim
Firma: ManpowerGroup
Lokalizacja: małopolskie / Niepołomice
Zadania: Realizacja zamówień handlowych na nowe pojazdy we współpracy z zakładami produkcyjnymi, klientami/spółkami zależnymi oraz importerami Kompleksowe zarządzanie zamówieniami oraz wsparcie i doradztwo klientom we wszystkich kwestiach handlowych i logistycznych, w tym w zakresie nawiązywania nowych transakcji...
07.05.2024
Manager Produktu / Główny Specjalista ds. Handlowych
Firma: Bowim S.A.
Lokalizacja: śląskie / Sosnowiec
Główne zadania: współpraca z handlowcami w zakresie pozyskiwania zamówień, negocjowanie warunków zakupu, współpraca z dostawcami i logistyką w zakresie koordynacji dostaw. Wymagania: znajomość branży wyrobów hutniczych, doświadczenie w handlu, znajomość języka angielskiego, biegłość w pracy biurowej...