- Telefoniczny kontakt z klientem sieci telekomunikacyjnej,
- Badanie potrzeb klienta,
- Przygotowywanie i aktualizacja oferty sprzedażowej.
- Otwartość i komunikatywność,
- Umiejętność nawiązywania swobodnych kontaktów,
- Dyspozycyjność min. 25 godzin w tygodniu,
- Pozytywne nastawienie i chęć do pracy.
- Wynagrodzenie godzinowe 27,70 brutto + prowizję i premię za najlepszą sprzedaż,
- Elastyczne godziny pracy: pracujemy na jedną ze zmian - poranną lub popołudniową,
- Możliwość przejścia na pracę zdalną już po 50 godzinach za zgodą przełożonego,
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy,
- Codzienne wsparcie trenera i przełożonego,
- Pracę w centrum miasta w zgranym teamie,
- Codzienne, tygodniowe oraz miesięczne konkursy z nagrodami,
- Codziennie świeżą kawę z ekspresu, herbatę oraz świeże owoce,
- Przerwy przy PS4, piłkarzykach lub DART,
- Kartę rabatową dla wszystkich współpracowników.
Podobne oferty:
25.04.2024
Specjalista ds. Sprzedaży
Firma: COLOP Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: śląskie / Bytom
Opis stanowiska: profesjonalna obsługa sprzedażowa stałych Klientów Spółki budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z Klientami biznesowymi Wymagania: doświadczenie w telefonicznej sprzedaży odpowiedzialność, dokładność i koncentracja w pracy umiejętność planowania i organizacji pracy własnej biegła...
15.04.2024
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta z j. angielskim
Firma: Praca.pl Sp. z o.o.
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Zadania: Odbieranie połączeń telefonicznych od klientów i udzielanie im profesjonalnych informacji o produktach i usługach oferowanych przez firmę Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami Dbałość o pozytywny wizerunek marki Rejestrowanie pracy w systemie CRM Wymagania: Bardzo dobra znajomość języka angielskiego...
15.04.2024
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta z j. angielskim
Firma: Praca.pl Sp. z o.o.
Lokalizacja: lubuskie / Gorzów Wielkopolski
Zadania: Odbieranie połączeń telefonicznych od klientów i udzielanie im profesjonalnych informacji o produktach i usługach oferowanych przez firmę Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami Dbałość o pozytywny wizerunek marki Rejestrowanie pracy w systemie CRM Wymagania: Bardzo dobra znajomość języka angielskiego...