Bezpośredni kontakt z klientem sprawia, że Twój wygląd powinien być nienaganny. Musisz zawsze doskonale się prezentować, tak aby przekonać swoich klientów do chęci podjęcia współpracy właśnie z Tobą.
Doradca klienta ma nie tylko pośredni, ale również bezpośredni kontakt z klientem. To oznacza, że zawsze powinien być w pełni profesjonalny, a na swój wizerunek i odbiór przez klienta pracuje również swoim wyglądem. Co to oznacza? Powinien on wyróżniać się nienagannym ubiorem.
Elegancja czy stylowy luz?
Wielu doradców handlowych zastanawia się nad tym, czy ich ubiór jest odpowiednio dostosowany do pełnionych obowiązków. Przede wszystkim powinni oni postawić na dobre samopoczucie. Nie powinni oni być przebrani, za to muszą być sobą każdego dnia! Właśnie dlatego ważne jest to, aby osoba, która nienawidzi sztywnych koszul – nie ubierała ich! W takiej sytuacji warto postawić na luźniejsze odmiany elegancji, których nie brakuje na polskim rynku.
Muślinowe koszule oraz casualowe marynarki – to połączenie może się sprawdzić również w Twoim przypadku. Ponadto możesz również bawić się kolorystyką w swojej garderobie. Nie musisz zawsze ubierać się w biel, granat, czy też czerń. Możesz postawić, na przykład na koszule w geometryczne wzory. Dodatki również zrobią swoje! Naszyjniki, paski, kolczyki, bransoletki, a nawet broszki… Wybór jest ogromny i tylko wyłącznie od Ciebie zależy Twój oryginalny, ale elegancki ubiór. Pamiętaj o tym, aby zawsze wyglądać schludnie i aby dostosować strój do branży, w której pracujesz.