Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta z językiem angielskim
Warszawa / zdalnie
Czym będziesz się zajmować:
- Codzienny telefoniczny kontakt z klientami;
- Aktywna sprzedaż i realizacja złożonych zamówień;
- Dbanie o relacje z klientami;
- Pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb;
- Kształtowanie dobrego wizerunku firmy;
- Realizacja wyznaczonych celów;
- Administracja i praca z wewnętrznym systemem.
Co będzie Ci przydatne:
- Biegła znajomość języka angielskiego;
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne;
- Zdolności sprzedażowe;
- Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta i sprzedaży;
- Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów;
- Entuzjazm, kreatywność i zaangażowanie;
- Orientacja na cele i wyniki;
- Profesjonalizm i odpowiedzialność za powierzone zadania.
Co zyskasz:
- Zajęcie pełne wyzwań z możliwością rozwoju w strukturach firmy (przy stanowiskach wyższego szczebla stawiamy na rekrutację wewnętrzną);
- Wynagrodzenie podstawowe oraz premie bez limitu – zależne od Twoich wyników,
- Stabilne warunki współpracy- umowę podpisujesz już pierwszego dnia szkolenia,
- Szkolenia sprzedażowe i produktowych, wspomagające rozwój Twoich kompetencji – nasz dział szkoleniowy miesięcznie przeprowadza około 100 szkoleń!
- Work – life balance - wiemy, że nie samą pracą człowiek żyje więc nie oczekujemy nadgodzin a na swój grafik masz wpływ przede wszystkim Ty sam;
- Możliwość pracy zdalnej ( proces rekrutacji oraz wdrożenie online);
- Dostęp do benefitów takich jak Multisport czy Medicover;
- Różnego rodzaju konkursy motywujące do działania, integracje, warsztaty.
Komentarze