Miejsce pracy: Zielona Góra, ul. Elektronowa 1, (obszar działania woj. lubuskie).
- pozyskiwanie klientów oraz nawiązywanie z nimi relacji handlowych,
- zarządzanie relacjami z klientami,
- przygotowanie oferty i dokumentacji niezbędnej do zawarcia umowy,
- monitorowanie realizacji umów z klientami,
- bieżące monitorowanie rynku i konkurencji w zakresie zmian w ofercie produktowej i nowych rozwiązań biznesowych.
- masz wykształcenie min. średnie,
- masz prawo jazdy kat. B i własny samochód, który możesz wykorzystać do pracy,
- znasz pakiet MS Office, w szczególności Excel na poziomie średniozaawansowanym,
- znasz rynek usług pocztowych, finansowych, KEP,
- wykazujesz wysoką orientację biznesową i orientację na klienta,
- potrafisz rozwiązywać problemy, jesteś nastawiony na osiąganie celów i radzisz sobie ze stresem,
- jesteś osobą komunikatywną, kreatywną, samodzielną oraz potrafisz dobrze organizować swój czas pracy.
- znajomość CRM
- wsparcie opiekuna podczas pierwszych trzech miesięcy pracy
- pożyczki na preferencyjnych warunkach, wsparcie w przypadku trudnej sytuacji życiowej
- atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie
- kartę Multisport na korzystnych warunkach, pocztowe grupy sportowe
- dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych
- karty rabatowe na paliwo oraz zniżki u partnerów biznesowych
- dostęp do platformy językowej
Nie musisz wysyłać do nas listu, wystarczy kliknąć Aplikuj!
Podobne oferty:
05.11.2025
Account Manager
Firma: Portal Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Ursynów, Al. KEN 18 (przy metrze Kabaty)
Dołącz do Naszego Zespołu jako Account Manager! Szukamy kogoś, kto pomoże nam w rozwijaniu naszej firmy i nawiązywaniu relacji z nowymi klientami. GŁÓWNE ZADANIA: Monitorowanie klientów pod kątem aktywności rekrutacyjnych, Pozyskiwanie nowych klientów oraz rozwijanie relacji ze stałymi klientami - badanie potrzeb,...
04.11.2025
Menedżer Sprzedaży B2B/B2C ds. logistyki
Firma: ManyHr
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów B2B (importerzy, eksporterzy). Sprzedaż usług drobnicowych morskich (LCL) na rynku polskim. Prowadzenie negocjacji, zawieranie i nadzorowanie kontraktów. Rozwój relacji z obecnymi klientami i realizacja założonych celów sprzedażowych. Ścisła i bieżąca współpraca...
02.11.2025
Account Manager z doświadczeniem w sprzedaży B2B produktów premium z j. francuskim
Firma: SLODKIE sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Chełmżyńska 180H
Wynagrodzenie: atrakcyjna podstawa + system prowizyjny Start pracy: Od zaraz Jak wygląda Twój dzień ? Przegląd nowych zapytań i przygotowanie ofert Kontakt z klientami (telefonicznie, mailowo), negocjacje Finalizowanie zamówień i follow-up Współpraca z działem produkcji oraz zespołem sprzedaży Będziesz...