Account Manager

Portal Praca.pl - to jeden z największych portali pracy w Polsce. Mamy biura w 4 lokalizacjach, Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu i Krakowie. Zatrudniamy ponad 50 pracowników. Odwiedza nas średnio 1,7 mln użytkowników miesięcznie. Publikujemy około 50 tyś ogłoszeń miesięcznie. Od 20 lat budujemy platformę, która łączy pracodawców i kandydatów.

Account Manager
Miejsce pracy: Warszawa, Ursynów, Al. KEN 18 (przy metrze Kabaty)
Nasze oczekiwania:
  • Doświadczenie w sprzedaży usług dla HR lub innych produktów i rozwiązań biznesowych B2B;
  • Wysoka motywacja do realizacji założonych planów;
  • Umiejętność budowania i rozwijania długofalowych relacji z klientami;
  • Dojrzałość, samodzielność, odpowiedzialność i spora dawka zaangażowania;
  • Umiejętność planowania czasu pracy, koncentrowania uwagi i energii na działania, które przynoszą odpowiedni efekt.
Najważniejsze zadania:
  • Monitorowanie rynku i konkurencji oraz podejmowanie aktywności w oparciu o segmentację klientów;
  • Pozyskiwanie nowych klientów, badanie potrzeb i proponowanie rozwiązań;
  • Przygotowywanie ofert i prowadzenie negocjacji;
  • Ustalanie warunków współpracy, zawieranie umów i koordynowanie procesu ich realizacji;
  • Utrzymywanie i rozwijanie relacji z obecnymi klientami.
Perspektywy z nami:
  • Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie, która ceni długofalowe relacje z klientami i pracownikami;
  • W zależności od Twoich doświadczeń i kompetencji zaoferujemy Ci poziom stanowiska Junior Account Manager, Account Manager lub Key Account Manager;
  • Atrakcyjny system premiowy;
  • Dbałość o równowagę między pracą a życiem prywatnym, by móc osiągać sukcesy zawodowe i cieszyć się pełnią życia osobistego;
  • Przyjazną atmosferę pracy i wsparcie ze strony doświadczonego zespołu.
Proces rekrutacji:
  • Wyślij CV, a my rozpatrzymy je od razu;
  • Jeśli wpiszesz się w profil poszukiwanej osoby, skontaktujemy się w ciągu 3 dni roboczych;
  • Rozmowę kwalifikacyjną poprowadzimy w biurze w Warszawie lub online;
  • Do 3 dni dostaniesz odpowiedź - zaproszenie na drugie spotkanie lub poznasz ostateczną decyzję.
Dlaczego warto?
  • Biuro w dogodnej lokalizacji
    • Biuro w wygodnej komunikacyjnie lokalizacji
    • Uczestnictwo w szkoleniach i konferencjach branżowych
    • Work Life Balance pracujemy od pon do pt w godz. 8.00 - 16.00 lub 8.30 - 16.30
    • Karta Multisport i karta lunchowa
    • Prywatna opieka medyczna
    • Premie
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

14.05.2024

Specjalista do spraw sprzedaży

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Myśliborzu

Lokalizacja: lubuskie / Mosina (pow. gorzowski, gm. Witnica), Mosina

Obsluga klienta poprez czat, przyjmowanie reklamacji oraz doradztwo w zakresie sprzedazy sprzętu sporowego poprzez portal internetowy Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne:

Więcej informacji

14.05.2024

Business development representative / specjalista ds. sprzedaży

Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Lokalizacja: małopolskie / Kraków

Stanowisko sprzedażowe; praca na targetach sprzedażowych; Sprzedaż i rozszerzanie kont marketingowych Google Cloud w nawiązaniu do potrzeb klientów.Godziny pracy: 7-19 Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy...

Więcej informacji

14.05.2024

Młodszy Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta

Firma: Pekao Direct Sp. z o.o.

Lokalizacja: małopolskie / Kraków

Aktywną sprzedaż produktów i rozwiązań dopasowanych do potrzeb klienta Realizację wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych Wspieranie klientów w codziennym bankowaniu Telefoniczną obsługę klientów – realizacja dyspozycji i wsparcie merytoryczne Budowanie długotrwałych relacji z klientami Wykształcenia...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia