Administrator ds. obsługi klienta w USA

Ogłoszenie numer: 9473119, z dnia 2025-02-13

Klient portalu Praca.pl

Administrator ds. obsługi klienta w USA

Miejsce pracy: Kraków

 

Opis stanowiska

  • Weryfikacja i aktualizacja dokumentacji ubezpieczeniowej; eliminacja nieścisłości.
  • Analiza danych i składanie rekomendacji opartych na analizie.
  • Zapewnienie dokładności informacji dostarczanych przez dostawców.
  • Współpraca z innymi działami firmy w celu realizacji oczekiwań klientów.
  • Regularna komunikacja z członkami zespołu i wsparcie współpracowników.
Korzyści z pracy w naszym zespole:
  • Rozwój umiejętności analitycznych w kontekście globalnym.
  • Szkolenia z zakresu ubezpieczeń.
  • Elastyczne godziny pracy dostosowane do strefy czasowej USA (13:00 22:00).

Wymagania

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2+.
  • Umiejętność obsługi PowerPointa i Excela.
  • Wysoka dokładność, dbałość o szczegóły oraz umiejętność zarządzania czasem.
  • Umiejętność pracy zespołowej i wsparcie dla innych członków zespołu.
  • Gotowość do pracy w godzinach dostosowanych do strefy czasowej USA.
  • Wykształcenie wyższe lub doświadczenie w obszarze księgowości, ekonomii, finansów lub administracji.
  • Doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy

  • Pakiet świadczeń i promowanie różnorodności.
  • Środowisko pracy wspierające równowagę między życiem prywatnym a zawodowym.
  • Dwa dni „Global Wellbeing Days” rocznie.
  • Elastyczne rozwiązania dotyczące stylu pracy (Smart Working).
  • Kultura ciągłego uczenia się i rozwoju.
  • Równe szanse dla każdego pracownika.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

10.03.2025

Customer Service Professional with German

Firma: Foundever

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

GDAŃSK hybrid mode - 2 from the office Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and...

Więcej informacji

10.03.2025

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. polskim

Firma: Foundever

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Mokotów

Miejsce pracy: Lublin lub Warszawa, praca hybrydowa Poszukujemy osoby, która będzie wspierać naszych klientów zmagających się z cukrzycą. Choroba utrudnia życie wielu osobom, ale rozwiązanie proponowane przez naszego partnera sprawia, że staje się ono dużo prostsze. Do twoich zadań należeć będzie:...

Więcej informacji

10.03.2025

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. polskim

Firma: Foundever

Lokalizacja: lubelskie / Lublin

Miejsce pracy: Lublin lub Warszawa, praca hybrydowa Poszukujemy osoby, która będzie wspierać naszych klientów zmagających się z cukrzycą. Choroba utrudnia życie wielu osobom, ale rozwiązanie proponowane przez naszego partnera sprawia, że staje się ono dużo prostsze. Do twoich zadań należeć będzie:...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia