Administrator ds. obsługi klienta w USA

Ogłoszenie numer: 9473119, z dnia 2025-02-13

Klient portalu Praca.pl

Administrator ds. obsługi klienta w USA

Miejsce pracy: Kraków

 

Opis stanowiska

  • Weryfikacja i aktualizacja dokumentacji ubezpieczeniowej; eliminacja nieścisłości.
  • Analiza danych i składanie rekomendacji opartych na analizie.
  • Zapewnienie dokładności informacji dostarczanych przez dostawców.
  • Współpraca z innymi działami firmy w celu realizacji oczekiwań klientów.
  • Regularna komunikacja z członkami zespołu i wsparcie współpracowników.
Korzyści z pracy w naszym zespole:
  • Rozwój umiejętności analitycznych w kontekście globalnym.
  • Szkolenia z zakresu ubezpieczeń.
  • Elastyczne godziny pracy dostosowane do strefy czasowej USA (13:00 22:00).

Wymagania

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2+.
  • Umiejętność obsługi PowerPointa i Excela.
  • Wysoka dokładność, dbałość o szczegóły oraz umiejętność zarządzania czasem.
  • Umiejętność pracy zespołowej i wsparcie dla innych członków zespołu.
  • Gotowość do pracy w godzinach dostosowanych do strefy czasowej USA.
  • Wykształcenie wyższe lub doświadczenie w obszarze księgowości, ekonomii, finansów lub administracji.
  • Doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy

  • Pakiet świadczeń i promowanie różnorodności.
  • Środowisko pracy wspierające równowagę między życiem prywatnym a zawodowym.
  • Dwa dni „Global Wellbeing Days” rocznie.
  • Elastyczne rozwiązania dotyczące stylu pracy (Smart Working).
  • Kultura ciągłego uczenia się i rozwoju.
  • Równe szanse dla każdego pracownika.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

10.03.2025

Główny specjalista ds. obsługi klienta

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Lokalizacja: śląskie / Katowice

- Zakres obowiązków:1. Wstępne wprowadzanie zamówień; 2. Terminowe zbieranie wszystkich istotnych informacji w celu dokładnego odpowiadania na wszystkie zapytania klientów; 3. Dokładne i terminowe wykonywanie aktualizacji systemu: - konfiguracja nowego klienta, poprawki i zmiany klienta; 4. Zatwierdzanie i wprowadzanie...

Więcej informacji

09.03.2025

Specjalista ds obsługi klienta ze znajomością języka niemieckiego

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Bełchatowie

Lokalizacja: łódzkie / Rusiec

Analiza rynku i aktywne poszukiwanie nowych klientów na rynkach niemieckojęzycznych. Nawiązywanie i utrzymywanie na podległym terenie kontaktów z partnerami handlowymi, celem aktywnej sprzedaży/zakupów towarów oferowanych przez firmę. Współpraca z obecnymi klientami. Kreowanie odpowiedniego wizerunku firmy na rynku....

Więcej informacji

09.03.2025

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim - Weryfikacja Danych Osobowych

Firma: Foundever

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta w celu świadczenia mu jak najbardziej efektywnej...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia