Administrator z językiem norweskim / szwedzkim / duńskim lub fińskim

Administrator z językiem norweskim / szwedzkim / duńskim lub fińskim
pełny etat
PRACA ZDALNA
Siedziba firmy: Łódź, Wólczańska 178, Śródmieście

Twój zakres obowiązków
  • Odpowiadanie na zapytania klientów wewnętrznych i zewnętrznych;
  • Tworzenie prezentacji i raportów;
  • Codzienne wsparcie działów sprzedaży;
  • Tworzenie i gromadzenie dokumentacji.
Nasze wymagania
  • Bardzo dobra znajomość języka norweskiego/szwedzkiego/duńskiego lub fińskiego w mowie i piśmie
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Znajomość programu Microsoft Excel
  • Umiejętności analitycznego myślenia
  • Dobra organizacja pracy
  • Gotowość do rozpoczęcia pracy od 1 sierpnia
BENEFITY
  • PRYWATNA OPIEKA MEDYCZNA
  • UBEZPIECZENIE NA ŻYCIE
  • DOFINANSOWANIE ZAJĘĆ SPORTOWYCH
  • ATRAKCYJNA LOKALIZACJA
  • UPS UNIVERSITY
  • PROGRAM ONBOARDINGOWY
  • PROGRAM REKOMENDACJI PRACOWNIKÓW
  • PROGRAM EMERYTALNY
To oferujemy
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Możliwość pracy zdalnej (kilka pierwszych dni pracy stacjonarnie z biura w Łodzi lub we Wrocławiu)
  • Pakiet benefitów (dofinansowanie do karty Multisport, ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, program emerytalny, dofinansowanie do okularów, dodatkowe świadczenia socjalne)
  • Program wellbeingowy – dostęp do platformy wsparcia emocjonalnego i coachingowego dla naszych pracowników i ich rodzin
  • Dostęp do bazy szkoleniowej, umożliwiającej rozwijanie różnorodnych kompetencji
  • Pełne szkolenie oraz wsparcie zespołu po okresie wdrożenia
  • Sprzęt niezbędny do pracy
  • Zdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowisku
  • Wykorzystanie języka obcego w codziennych kontaktach biznesowych
  • Program rekomendacji pracowników
  • Możliwość angażowania się i rozwijania swoich pasji w ramach działalności w komitetach pracowniczych (wolontariat na rzecz lokalnych społeczności, komitet sportowy, gazetka pracownicza itd.)

Twój zakres obowiązków
  • Odpowiadanie na zapytania klientów wewnętrznych i zewnętrznych;
  • Tworzenie prezentacji i raportów;
  • Codzienne wsparcie działów sprzedaży;
  • Tworzenie i gromadzenie dokumentacji.
Nasze wymagania
  • Bardzo dobra znajomość języka norweskiego/szwedzkiego/duńskiego lub fińskiego w mowie i piśmie
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Znajomość programu Microsoft Excel
  • Umiejętności analitycznego myślenia
  • Dobra organizacja pracy
  • Gotowość do rozpoczęcia pracy od 1 sierpnia
BENEFITY
  • PRYWATNA OPIEKA MEDYCZNA
  • UBEZPIECZENIE NA ŻYCIE
  • DOFINANSOWANIE ZAJĘĆ SPORTOWYCH
  • ATRAKCYJNA LOKALIZACJA
  • UPS UNIVERSITY
  • PROGRAM ONBOARDINGOWY
  • PROGRAM REKOMENDACJI PRACOWNIKÓW
  • PROGRAM EMERYTALNY
To oferujemy
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Możliwość pracy zdalnej (kilka pierwszych dni pracy stacjonarnie z biura w Łodzi lub we Wrocławiu)
  • Pakiet benefitów (dofinansowanie do karty Multisport, ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, program emerytalny, dofinansowanie do okularów, dodatkowe świadczenia socjalne)
  • Program wellbeingowy – dostęp do platformy wsparcia emocjonalnego i coachingowego dla naszych pracowników i ich rodzin
  • Dostęp do bazy szkoleniowej, umożliwiającej rozwijanie różnorodnych kompetencji
  • Pełne szkolenie oraz wsparcie zespołu po okresie wdrożenia
  • Sprzęt niezbędny do pracy
  • Zdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowisku
  • Wykorzystanie języka obcego w codziennych kontaktach biznesowych
  • Program rekomendacji pracowników
  • Możliwość angażowania się i rozwijania swoich pasji w ramach działalności w komitetach pracowniczych (wolontariat na rzecz lokalnych społeczności, komitet sportowy, gazetka pracownicza itd.)
Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do UPS (Pracodawca), akceptujesz Politykę prywatności dla kandydatów UPS.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj.

Podobne oferty:

27.06.2025

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży i CRM

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Monitorowanie zapytań handlowych i szybki kontakt z potencjalnymi klientami Utrzymywanie aktualnych i spójnych danych w systemie CRM Śledzenie statusów leadów i szans sprzedażowych zgodnie z ustalonymi SLA Wyszukiwanie i porządkowanie informacji rejestrowych (KRS, NIP, dokumentacja przetargowa) Gromadzenie danych o...

Więcej informacji

27.06.2025

Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Sprzedaży

Firma: Coral Travel Poland Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Zadania na tym stanowisku: Prowadzenie korespondencji mailowej z agencjami sprzedaży w zakresie obsługi bieżących i nowych zapytań, Dokonywanie kalkulacji oraz aktualizacji istniejących i nowych rezerwacji, w tym udzielanie wyjaśnień i odpowiedzi na pytania związane z wprowadzanymi zmianami, Współpraca z innymi...

Więcej informacji

25.06.2025

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży 

Firma: Crowe Advartis Accounting Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Rondo Daszyńskiego

Zakres obowiązków: Monitorowanie zapytań handlowych, zapewnienie ich właściwej obsługi, w tym szybki kontakt z potencjalnymi klientami w celu weryfikacji potrzeb Kompleksowe i regularne aktualizowanie danych w systemie CRM - dbałość o ich dokładność i spójność Śledzenie statusów leadów i szans...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia