Jesteśmy firmą outsourcingową specjalizującą się w zarządzaniu działaniami strategicznymi takimi jak usługi finansowe i relacje z klientami.
Poszukujemy agenta działu retencji z doświadczeniem B2B i B2C, aby tworzyć długoterminowe, oparte na zaufaniu relacje z naszymi klientami.
Rolą agenta działu retencji jest nadzorowanie i budowanie portfela klientów, rozwijanie nowych transakcji od istniejących klientów oraz aktywne poszukiwanie nowych możliwości sprzedaży.
Agenci Retencji odpowiadają również na zapytania klientów i identyfikują nowe możliwości biznesowe oraz transakcje pomiędzy obecnymi klientami. Na tym stanowisku będziesz współpracować z interdyscyplinarnymi zespołami wewnętrznymi (w tym z Działem Obsługi Klienta i Sprzedażą), aby poprawić całą jakość obsługi klienta.
Jeśli znasz się na zarządzaniu kontem, doskonale rozumiesz komunikację z klientem, rozumiesz zachowania konsumentów i masz charakter sprzedawcy, chętnie Cię poznamy. W idealnym przypadku kandydaci na to stanowisko będą wiedzieć, jak osiągnąć ambitne cele sprzedażowe indywidualne i całego zespołu.
TWOJE OBOWIĄZKI:
- Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z kontami twoich klientów.
- Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami.
- Budowanie zaufania doradców z kluczowymi klientami.
- Zapewnienie terminowej i skutecznej dostawy naszych rozwiązań zgodnie z potrzebami i celami klientów.
- Rozwijanie nowego biznesu z nowymi/istniejącymi klientami.
- Osiąganie i przekraczanie ustalonych dziennych i miesięcznych celów.
- Sprostanie trudnym żądaniom klientów lub w razie potrzeby rozwiązywanie konfliktów.
WYMAGANIA:
- Biegła znajomość języka polskiego, umiejętność komunikacji w mowie i piśmie.
- Umiejętności negocjacyjne umożliwiające zawieranie umów w celu maksymalizacji zysków.
- Wcześniejsze doświadczenie zawodowe na stanowisku Account Manager/ Specjalista ds. Obsługi Klienta/ Agent Działu Retencji lub o podobnej roli.
- Minimum rok doświadczenia na sprzedaży telefonicznej.
- Sprawdzona umiejętność łączenia wielu projektów związanych z zarządzaniem kontami jednocześnie, tym samym zachowując dużą dbałość o szczegóły.
- Doskonałe umiejętności słuchania, negocjacji i prezentacji.
- Doświadczenie w pracy na telefonie.
- Zaraźliwy entuzjazm i umiejętność sprzedaży siebie, aby tworzyć najlepsze doświadczenia związane ze sprzedażą poprzez wyszukiwanie.
KORZYŚCI ZE WSPÓŁPRACY:
- Stałe wynagrodzenie podstawowe.
- Konkurencyjny, miesięczny system prowizyjny.
- Pakiet relokacyjny: przelot i wstępne zakwaterowanie.
- Pełne przeszkolenie i głęboka wiedza na temat światowych rynków finansowych.
- Wesołe, międzynarodowe środowisko, ~300 pracowników w ogromnym biurze na otwartym piętrze.
- Cotygodniowe świadczenia żywnościowe (stosowane po trzymiesięcznym stażu pracy).
- Lokalne zniżki w różnorodnych okolicznych kawiarniach, siłowniach.
- Hojne budżety motywacyjne ze wspaniałymi nagrodami, konkursami i zajęciami poza siedzibą firmy!
Podobne oferty:
22.01.2025
Specjalista ds. Klientów Kluczowych
Firma: Praca.pl
Lokalizacja: /
Zadania: Zarządzanie kontaktami z klientami. Utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z klientami. Dostarczanie rozwiązań zgodnych z potrzebami klientów na czas. Rozszerzanie współpracy z obecnymi i nowymi klientami. Realizowanie i przekraczanie miesięcznych oraz dziennych celów sprzedażowych. Rozwiązywanie...
20.01.2025
Specjalista do spraw kluczowych klientów
Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Lokalizacja: małopolskie / Kraków
Bieżącą obsługą klientów kluczowych firmy, a także ich pozyskiwanie. Umowa zlecenie, wymiar czasu pracy 160 h/ miesiąc Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne:
17.01.2025
Specjalista ds. Klientów Kluczowych
Firma: Konsorcjum Stali S.A.
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław
Twój zakres obowiązków Sprzedaż wyrobów hutniczych i usług firmy (zbrojenia budowlane, wyroby z blach zimnowalcowanych i ocynkowanych) Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz obsługa i podtrzymanie relacji handlowych z już istniejącymi klientami Pozyskiwanie zapytań od klientów oraz składanie ofert Nasze...