Jesteśmy firmą outsourcingową specjalizującą się w zarządzaniu działaniami strategicznymi takimi jak usługi finansowe i relacje z klientami.
Poszukujemy agenta działu retencji z doświadczeniem B2B i B2C, aby tworzyć długoterminowe, oparte na zaufaniu relacje z naszymi klientami.
Rolą agenta działu retencji jest nadzorowanie i budowanie portfela klientów, rozwijanie nowych transakcji od istniejących klientów oraz aktywne poszukiwanie nowych możliwości sprzedaży.
Agenci Retencji odpowiadają również na zapytania klientów i identyfikują nowe możliwości biznesowe oraz transakcje pomiędzy obecnymi klientami. Na tym stanowisku będziesz współpracować z interdyscyplinarnymi zespołami wewnętrznymi (w tym z Działem Obsługi Klienta i Sprzedażą), aby poprawić całą jakość obsługi klienta.
Jeśli znasz się na zarządzaniu kontem, doskonale rozumiesz komunikację z klientem, rozumiesz zachowania konsumentów i masz charakter sprzedawcy, chętnie Cię poznamy. W idealnym przypadku kandydaci na to stanowisko będą wiedzieć, jak osiągnąć ambitne cele sprzedażowe indywidualne i całego zespołu.
- Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z kontami twoich klientów.
- Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami.
- Budowanie zaufania doradców z kluczowymi klientami.
- Zapewnienie terminowej i skutecznej dostawy naszych rozwiązań zgodnie z potrzebami i celami klientów.
- Rozwijanie nowego biznesu z nowymi/istniejącymi klientami.
- Osiąganie i przekraczanie ustalonych dziennych i miesięcznych celów.
- Sprostanie trudnym żądaniom klientów lub w razie potrzeby rozwiązywanie konfliktów.
- Biegła znajomość języka polskiego, umiejętność komunikacji w mowie i piśmie.
- Minimum rok doświadczenia w sprzedaży telefonicznej.
- Umiejętności negocjacyjne umożliwiające zawieranie umów w celu maksymalizacji zysków.
- Wcześniejsze doświadczenie zawodowe na stanowisku Account Manager/ Specjalista ds. Obsługi Klienta/ Agent Działu Retencji lub o podobnej roli.
- Sprawdzona umiejętność łączenia wielu projektów związanych z zarządzaniem kontami jednocześnie, tym samym zachowując dużą dbałość o szczegóły.
- Doskonałe umiejętności słuchania, negocjacji i prezentacji.
- Chęć relokacji na Maltę.
- Umiejętność pracy w zespole, w stresie oraz żetelne wykonywanie swoich obowiązków.
- Zaraźliwy entuzjazm, charyzma i umiejętność sprzedaży siebie.
- Stałe wynagrodzenie podstawowe.
- Konkurencyjny, miesięczny system prowizyjny.
- Pakiet relokacyjny: zwrot za przelot i wstępne zakwaterowanie.
- Pełne przeszkolenie i głęboka wiedza na temat światowych rynków finansowych.
- Wesołe, międzynarodowe środowisko, ~300 pracowników w ogromnym biurze na otwartym piętrze.
- Cotygodniowe świadczenia żywnościowe (stosowane po trzymiesięcznym stażu pracy).
- Lokalne zniżki w różnorodnych okolicznych kawiarniach, siłowniach.
- Hojne budżety motywacyjne ze wspaniałymi nagrodami, konkursami i zajęciami poza siedzibą firmy!
Podobne oferty:
07.04.2025
Pracownik Obsługi Klienta w Dziale Handlowym Stali Zwykłej
Firma: P.W. CENTROSTAL-WROCŁAW S.A.
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław
Twój zakres obowiązków: obsługa klientów biznesowych i indywidualnych nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności, budowanie długotrwałych relacji z klientami, aktywne wykorzystywanie działań marketingowych wspierających sprzedaż,...
07.04.2025
Specjalista ds. Rozwoju Relacji Biznesowych
Firma: Eurorent Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Zakres obowiązków: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów przez telefon, internet, targi, konferencje i spotkania – pokaż, co mamy do zaoferowania! Obsługa zapytań z platformy sprzedażowej z pełnym zaangażowaniem. Realizacja sprzedaży usług i wynajmu SIXT Polska – z pasją do motoryzacji i dbałością o detale....
07.04.2025
Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Korporacyjnej
Firma: Eurorent Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Saska Kępa
Zakres obowiązków: Przygotowywanie, prezentowanie i negocjowanie ofert wynajmu aut - dopasowanie najlepszych rozwiązań dla klientów Współpraca z klientami B2B - budowanie długofalowych relacji biznesowych Obsługa klientów zainteresowanych ofertą - odpowiadanie na zapytania i doprowadzanie do finalizacji umowy Opieka...