- Asystowanie pasażerom z ograniczoną mobilnością na różnych etapach podróży (kontrola bezpieczeństwa, kontrola paszportowa, boarding).
- Wsparcie i udzielanie informacji osobom starszym, niewidomym, niesłyszącym lub z innymi niepełnosprawnościami.
- Pomoc w przemieszczaniu się pasażerów pomiędzy różnymi punktami terminala.
- Wsparcie przy odbiorze bagażu.
- Dyspozycyjność i niekaralność (warunek konieczny).
- Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację.
- Znajomość języka polskiego na poziomie komunikatywnym.
- Wykształcenie min. średnie.
- Umiejętność pracy pod presją czasu i w zespole.
- Rozwinięte umiejętności interpersonalne, odpowiedzialność, empatia, cierpliwość i odporność na stres.
Podobne oferty:
10.11.2025
Pracownik Działu Obsługi Klienta
Firma: Elanders Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: dolnośląskie / Długołęka
Obowiązki: codzienna praca z klientami – obsługa klienta mailowo i telefonicznie; kompleksowe prowadzenie zleceń Klientów od przyjęcia zamówienia do wystawienia faktury (przy wsparciu odpowiednich działów) weryfikację i uzupełnianie danych w systemie informatycznym współpracę z pozostałymi działami firmy w celu...
10.11.2025
Agent Obsługi Pasażerskiej
Firma: Port Lotniczy Poznań - Ławica Sp. z o.o.
Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań, ul. Bukowska 285, Lotnisko Poznań-Ławica
Zakres zadań: Udzielanie informacji pasażerom dotyczących topografii lotniska, funkcjonowania terminalu, usług dostępnych na jego terenie oraz procedur bezpieczeństwa, transportu do centrum miasta, podstawowych informacji o zabytkach, obiektach publicznych i wydarzeniach kulturalnych (także w języku angielskim)....
09.11.2025
Pracownik działu obsługi klienta oraz zleceń
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Grudziądz
zgodny Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: