- Udzielanie informacji pasażerom dotyczących topografii lotniska, funkcjonowania terminalu, usług dostępnych na jego terenie oraz procedur bezpieczeństwa, transportu do centrum miasta, podstawowych informacji o zabytkach, obiektach publicznych i wydarzeniach kulturalnych (także w języku angielskim).
- Organizacja przepływu i kolejkowania pasażerów przy stanowiskach odprawy biletowo-bagażowej, kontroli bezpieczeństwa oraz kontroli paszportowej; pomoc pasażerom w obsłudze bramek ABC.
- Udzielanie priorytetu osobom niepełnosprawnym, osobom starszym, podróżującym z dziećmi, załogom statków powietrznych oraz klientom biznesowym przy stanowiskach odprawy i kontroli bezpieczeństwa („Fast Track”).
- Wsparcie pracy punktu informacji lotniskowej, w tym: owijanie bagażu pasażerom, odbieranie infolinii portowej, ogłaszanie komunikatów głosowych, obsługa informacji świetlnej.
- Szczególna pomoc pasażerom w przypadku opóźnień lub odwołania operacji lotniczych – kierowanie ich do odpowiednich biur i podmiotów na lotnisku Poznań-Ławica.
- Prowadzenie monitoringu standardów obsługi pasażera i raportowanie w tym zakresie.
- Współpraca z innymi służbami lotniskowymi i dbanie o pozytywny wizerunek Spółki.
- Dyspozycyjność: od maja do września 70 godzin miesięcznie, od października do kwietnia 30 godzin miesięcznie
- Niekaralność (warunek konieczny)
- Znajomość języka angielskiego i polskiego umożliwiająca swobodną komunikację
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Umiejętność pracy w zespole
- Empatia, cierpliwość, odporność na stres, pewność siebie
- Minimum wykształcenie średnie
Podobne oferty:
21.10.2025
Pracownik Działu Obsługi Klienta
Firma: EwTrade Ewa Marzec
Lokalizacja: mazowieckie / Komorów
Zadania: Profesjonalna obsługa Klientów zgodnie ze standardami firmy (odbieranie telefonów, odpisywanie na wiadomości, przyjmowanie zamówień telefonicznych, udzielanie informacji o asortymencie oraz statusach zamówień); Obsługa programu kurierskiego oraz Poczty Polskiej (nadawanie przesyłek); Obsługa programu...
20.10.2025
Pracownik Działu Obsługi Klienta
Firma: Elanders Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: dolnośląskie / Długołęka
Obowiązki: codzienna praca z klientami – obsługa klienta mailowo i telefonicznie; kompleksowe prowadzenie zleceń Klientów od przyjęcia zamówienia do wystawienia faktury (przy wsparciu odpowiednich działów) weryfikację i uzupełnianie danych w systemie informatycznym współpracę z pozostałymi działami firmy w celu...
20.10.2025
Pracownik Obsługi Klienta w Dziale Handlowym
Firma: P.W. CENTROSTAL-WROCŁAW S.A.
Lokalizacja: dolnośląskie / Bolesławiec
Twój zakres obowiązków: obsługa klientów biznesowych i indywidualnych nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności budowanie długotrwałych relacji z klientami aktywne wykorzystywanie działań marketingowych wspierających sprzedaż monitorowanie...