Wykształcenie: średnie zawodowe
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Język: turecki, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Uprawnienia: bardzo dobra organizacja pracy
Uprawnienia: umiejętność pracy w zespole
Uprawnienia: obsługa klienta
Uprawnienia: umiejętność pracy pod presją czasu
Wymagania inne:
zaangażowanie, analityczne myślenie
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 906 PLN
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Podobne oferty:
18.05.2024
Pracownik Działu Obsługi Klienta (informacja – reklamacje)
Firma: Selgros Cash&Carry
Lokalizacja: śląskie / Bytom
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych Klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa Klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji. Poszukujemy Osób: komunikatywnych i potrafiących pracować w zespole, posiadających łatwość w nawiązywaniu kontaktu z...
16.05.2024
Specjalista ds. Reklamacji
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
Lokalizacja: łódzkie / Łódź
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie...
16.05.2024
Specjalista / Specjalistka ds. reklamacji wewnętrznych
Firma: Grupa Inter Cars
Lokalizacja: mazowieckie / Swobodnia
Do Twoich zadań będzie należało: sprawna i terminowa obsługa reklamacji wewnętrznych wykrywanie oraz zapobieganie niezgodności w magazynie optymalizacja obsługiwanych procesów logistycznych pod kątem efektywności planowanie inwentaryzacji magazynu współpraca z innymi działami organizacji Nasze oczekiwania:...