IN-BEAR sp. z o.o. to renomowany dystrybutor łożysk ślizgowych, który w swojej ofercie zgromadził materiały łożyskowe o wszechstronnym zastosowaniu w bardzo wielu gałęziach przemysłu. W ciągłej sprzedaży mamy kilkadziesiąt typów łożysk ślizgowych – od tulei bimetalicznych, poprzez tuleje ze spieków żelaza czy tuleje brązowe, po łożyska z wielu odmian tworzyw sztucznych. Jesteśmy również autoryzowanym dystrybutorem światowego lidera w produkcji łożysk ślizgowych – firmy GGB, która znana jest z innowacyjności.
- Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz ewidencjonowanie dokumentów
- Przygotowanie dokumentów, prezentacji i raportów
- Koordynacja i monitorowanie działalności biura
- Kontrola dokumentacji handlowej i administracyjnej
- Realizacja zamówień i koordynacja dostaw
- Współpraca z zespołem handlowym i obsługą klienta
- Utrzymywanie porządku i organizacja pracy w biurze
- Nadzór nad terminami i harmonogramami
- Współtworzenie polityki firmy i wdrażanie jej na poziomie biurowym
- Doświadczenia na podobnym stanowisku
- Umiejętności organizacyjne i zarządzanie czasem
- Znajomość obsługi urządzeń biurowych i oprogramowania komputerowego (w tym pakietu Microsoft Office w stopniu dobrym i bardzo dobrym)
- Umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
- Zdolność do pracy w zespole i współpracy z ludźmi
- Skrupulatność i dokładność w wykonywaniu obowiązków
- Kreatywność, samodzielność i umiejętność podejmowania decyzji w ramach powierzonych zadań
- Proaktywność i inicjatywa w rozwiązywaniu problemów
- Znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym pozwalającym prowadzić korespondencję i rozmowy handlowe (B2)
- Umiejętność obsługi klientów i budowania relacji biznesowych
- Dyspozycyjność i gotowość do pracy
- Pozytywne podejście i zaangażowanie w pracę
- Znajomość pakietu ERP Comarch Optima Handel
- Znajomość zagadnień mechaniki
- Pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Atrakcyjne wynagrodzenie z systemem premiowym
- Praca od poniedziałku do piątku
- Dofinansowanie szkoleń i kursów
- Brak dress code’u
Podobne oferty:
20.09.2025
Asystent / Asystentka Biura
Firma: HRBC GROUP Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Ochota, okolice Dworca Zachodniego
Miejsce pracy: Warszawa – okolice Dworca Zachodniego Zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa biura, gości i korespondencji. Zarządzanie dokumentami, fakturami i raportami. Wsparcie administracyjne dla różnych działów. Nadzór nad zaopatrzeniem biura i dbałość o jego estetykę. Rozwiązywanie bieżących...
18.09.2025
Asystent / Asystentka Działu Handlowego
Firma: Emtor Spółka z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Opis stanowiska: współorganizowanie pracy działu handlowego tworzenie dokumentacji i korespondencji handlowej kontaktowanie się z klientami (w tym tworzenie kontraktów, zamówień, fakturowanie) współpracowanie z innymi działami firmy (logistyka, serwis, księgowość i inne) raportowanie, prowadzenie statystyk,...
18.09.2025
Asystent / Asystentka Działu Handlowego
Firma: Emtor Spółka z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Janki, Lokalizacja firmy
Opis stanowiska: współorganizowanie pracy działu handlowego tworzenie dokumentacji i korespondencji handlowej kontaktowanie się z klientami (w tym tworzenie kontraktów, zamówień, fakturowanie) współpracowanie z innymi działami firmy (logistyka, serwis, księgowość i inne) raportowanie, prowadzenie statystyk,...