- pomoc pacjentom na infolinii przychodzącej (rejestrowanie na wizyty, wyszukiwanie placówek, udzielanie informacji, promocja badań i szczepień profilaktycznych)
- cechuje Cię wysoka kultura osobista
- jesteś komunikatywny/a i nastawiony/a na pomoc drugiej osobie
- jesteś w pełni dyspozycyjny do rozpoczęcia współpracy od 15.09
- ważna jest dla Ciebie dobra atmosfera w pracy i wzajemny szacunek
- jesteś gotowy/a do pracy w systemie zmianowym (od poniedziałku do piątku zmiany między 7 a 21, weekendy i wybrane święta zmiany między 8 a 18)
- jesteś dostępny/a od 35-40h w tygodniu
- jesteś pozytywnie nastawiony/a do ludzi
- sprawnie obsługujesz komputer i szybko uczysz się nowych programów
- chcesz zdobyć doświadczenie w renomowanej firmie medycznej
- zależy Ci na pracy z misją, gdzie pomoc pacjentowi będzie dla Ciebie najważniejszym celem
- angażujesz się w 100% w to co robisz i nie boisz się podejmowania nowych wyzwań
- masz już doświadczenie w profesjonalnej obsłudze klienta
- posługujesz się językiem angielskim w mowie na poziomie minimum B1+/B2 (duży atut)
- stabilną współpracę w oparciu o umowę zlecenie bez górnego limitu godzin
- premię uzależnioną od jakości i efektywności pracy
- profesjonalne szkolenia w komfortowych salach konferencyjnych oraz stałe wsparcie zespołu i lidera
- świetną atmosferę i realne możliwości rozwoju i awansu (ścieżka kariery i rekrutacje wewnętrzne na inne stanowiska)
- zdobycie doświadczenia zawodowego w znanej firmie medycznej o ugruntowanej pozycji na rynku
- dogodną lokalizację miejsca pracy (pracujemy w biurze przy Tarnowskiej 4 w Kielcach)
- po wdrożeniu, możliwość pracy zdalnej jeden dzień w tygodniu
- możliwość wykupienia prywatnej opieki medycznej i karty Medicover Sport na preferencyjnych warunkach
- konkursy, spotkania integracyjne, dni tematyczne
Podobne oferty:
10.09.2025
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Pacjenta
Firma: Medicover Sp. z o.o.
Lokalizacja: małopolskie / Kraków, Świętokrzyska 14
Dołącz do nas, jeśli: szukasz stabilnej pracy , posiadasz doświadczenie w bezpośredniej obsłudze pacjenta i sprzedaży , sprawnie obsługujesz komputer i szybko uczysz się nowych programów, jesteś osobą empatyczną, komunikatywną i zaangażowaną w powierzone zadania, dobrze organizujesz pracę własną, cechuje...
09.09.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Pacjenta
Firma: Jutro Medical Sp z o.o. Wrocław
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław, Gen. Kazimierza Pułaskiego 42g
Opis stanowiska Weryfikacja tożsamości pacjentów. Rejestracja wizyt. Zbieranie dokumentacji i upoważnień. Pomoc pacjentom w obsłudze aplikacji. Informowanie pacjentów o ofercie placówki. Obsługa korespondencji. Wymagania Dostępność do pracy od poniedziałku do piątku, minimum 20/25 godzin tygodniowo. Komunikatywna...
08.09.2025
Specjalista ds. Obsługi Pacjenta
Firma: Jutro Medical Sp z o.o. Wrocław
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław, Gen. Kazimierza Pułaskiego 42g
Opis stanowiska: Opieka nad pacjentem w placówce:Weryfikacja tożsamości pacjentów i zarządzanie wizytami w systemie Rejestracja wizyt Zbieranie deklaracji, dokumentacji medycznej oraz upoważnień pacjentów Wsparcie pacjentów w aplikacji:Pomoc w instalacji i obsłudze aplikacji Informowanie o funkcjonalności aplikacji...