Asystent / Asystentka działu handlowego
Miejsce pracy: Warszawa, Włochy
Opis stanowiska
- Wprowadzanie zamówień do systemu sprzedażowego;
- Weryfikacja danych klienta i warunków handlowych;
- Potwierdzanie dostępności towarów;
- Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami.
- Realizacja i monitorowanie zamówień.
- Fakturowanie realizowanych zamówień.
- Wystawianie dokumentów handlowych i magazynowych.
- Rozliczanie zwrotów, reklamacji, utylizacji.
- Rozliczanie firm z wykonanych planów sprzedażowych oraz terminowości płatności.
- Utrzymywanie i rozwijanie dobrych relacji oraz ścisła współpraca z klientami.
- Ścisła współpraca z przedstawicielami handlowymi oraz innymi działami w firmie.
- Realizacja planów sprzedażowych zgodnie z polityką handlową firmy.
Wymagania
- Wykształcenie min. średnie.
- Rok doświadczenia na podobnym stanowisku.
- Samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania.
- Umiejętność rozwiązywania problemów.
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
- Rzetelność, zaangażowanie, odpowiedzialność .
- Umiejętność pracy w zespole, dokładność, skrupulatność, poczucie odpowiedzialności i umiejętność nadawania priorytetów.
- Dobra znajomość pakietu MS OFFICE, szczególnie Excel.
- znajomość programu Comarch ERP XL mile widziana.
- Znajomość języka angielskiego mile widziana.
Oferujemy
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Atrakcyjne wynagrodzenie plus system premiowy.
- Pakiet świadczeń dodatkowych (opieka medyczna, karta sportowa, grupowe ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do wypoczynku, bony świąteczne).
- Pracę w miłej atmosferze w zgranym zespole.
- Pro biznesową i przyjazną kulturę organizacyjną.
- Elastyczny czas pracy.
- Wyjazdy integracyjne i imprezy firmowe.
- Brak dress codu.
- System wdrożenia pod skrzydłami osób z dużym doświadczeniem zawodowym,
- Pracę, która jest pełna wyzwań.
Podobne oferty:
16.11.2024
Asystent / Asystentka ds. Obsługi Zamówień
Firma: Vinderen Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Włochy
Zadania na stanowisku: Przechowywanie i zarządzanie zamówieniami w ramach systemu handlowego; Sprawdzanie wiarygodności danych klientów oraz skrupulatna analiza warunków handlowych; Zapewnienie klientom informacji o dostępności produktów; Komunikacja z klientami głównie przez telefon oraz e-mail; Nadzór nad procesem...