Jesteśmy jednym z najważniejszych i największych graczy na polskim rynku klimatyzacji oraz wentylacji, ale przede wszystkim doświadczonym dystrybutorem urządzeń i rozwiązań HVAC. Dzięki rozbudowanej, ogólnopolskiej sieci sprzedaży, dostarczamy niezawodne systemy klimatyzacyjne do polskich domów, biur, budynków handlowych, przemysłowych oraz obiektów użyteczności publicznej.
Asystent / Asystentka Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Marki
Do głównych obowiązków nowo zatrudnionej osoby będzie należało:
- Aktywne poszukiwanie nowych klientów
- Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami
- Telefoniczna obsługa klientów
- Koordynowanie i wsparcie w realizacji planu sprzedażowego
- Wsparcie pracowników DOK i DTH w realizacji codziennych zadań handlowych i operacyjnych
- Obsługa bieżących zamówień
- Obsługa dokumentów sprzedażowych (wystawianie faktur, korekt, PWZ),
- Realizacja wysyłek
- Bieżąca aktualizacja bazy danych
- Obsługa reklamacji transportowych
- Bieżący kontakt z pracownikami działów operacyjnych i administracji
- Sporządzanie bieżących raportów
- Zadania wynikające z aktualnej potrzeby działu
Oczekiwania wobec kandydata:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- samodzielność w działaniu,
- dobra organizacja pracy,
- znajomość środowiska ERP i pakietu Office,
- umiejętnosć budowania długofalowych relacji z klientami
Na tym stanowisku oferujemy:
- umowę o pracę na pełny etat,
- atrakcyjny system motywacyjny,
- dynamiczną pracę w rozwijającej się firmie,
- miłą atmosferę pracy.
Komentarze