Asystent Biura Handlowego

Asystent Biura Handlowego
Miejsce pracy: Wiosenna 2, 41-253 Czeladź

 

Oferujemy:
  • Umowy o pracę
  • Możliwość rozwoju w liderującej firmie z branży maszyn budowlanych
  • Laptop, telefon komórkowy
  • Premia roczna
  • Pakiet socjalny: opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, fundusz oszczędnościowy, karta lunchowa
  • Benefity: wczasy pod gruszą, Multisport, wsparcie w kryzysowych sytuacjach
  • Integracyjne spotkania i szkolenia
Zakres obowiązków:
  • Przygotowanie umów sprzedaży i wynajmu zgodnie z procedurami.
  • Nadzór nad rezerwacją i fakturowaniem maszyn.
  • Współpraca z przedstawicielami handlowymi.
  • Współpraca z Działem Marketingu i koordynacja akcji sprzedażowych oraz wydarzeń regionalnych.
  • Archiwizacja dokumentacji sprzedażowej, przestrzeganie procedur.
  • Monitorowanie ogłoszeń o zamówieniach publicznych i dostarczanie informacji o postępowaniach.
  • Koordynacja spraw administracyjnych biura regionalnego.
Wymagania:
  • Min. wykształcenie średnie.
  • Min. 2 lata doświadczenia w dziale sprzedaży.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Bardzo dobra organizacja pracy.
  • Znajomość języka angielskiego.
  • Dobra znajomość pakietu Office.
  • Zaangażowanie i entuzjazm w pracy.
W dokumentach prosimy uwzględnić klauzulę „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w treści przesłanego cv, przez Bergerat Monnoyeur Sp. z o.o. w celu wzięcia udziału w prowadzonych procesach rekrutacyjnych”.Informujemy, że wyrażając powyższą zgodę masz prawo w dowolnym momencie wycofać lub zmienić zgodę, kierując informację o jej wycofaniu lub zmianie na adres: aktualizacja.rezygnacja@b-m.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem

Podobne oferty:

03.05.2025

Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Administracji i Obsługi Klienta

Firma: Coral Travel Poland Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Mokotów

Opis stanowiska: Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej, w tym archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień pocztowych oraz wysyłanie dokumentacji. Rejestracja i zarządzanie zgłoszeniami Klientów, aktualizacja danych w systemie elektronicznym. Tłumaczenie zgłoszeń/wniosków Klientów na język...

Więcej informacji

30.04.2025

Pracownik Obsługi Klienta i Administracji

Firma: Dorado.pl sp. z o.o.

Lokalizacja: małopolskie / Kraków

Opis stanowiska: Obsługa klientów telefonicznie Fakturowanie i raportowanie Działania administracyjne Praca dwuzmianowa (5:30-16:00) Wymagania: Minimum średnie wykształcenie Komunikatywność Dyspozycyjność i systematyczność Samodzielność w organizacji pracy Znajomość branży gastronomicznej lub doświadczenie na...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia