Ogłoszenie numer: 10230296, z dnia 2025-09-14
Patrycja Chylińska
Asystent ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Malbork
Opis stanowiska
- Obsługa zapytań klientów za pośrednictwem telefonu, e-maila i mediów społecznościowych
- Zapewnienie wsparcia w rozwiązywaniu problemów i reklamacji
- Przekazywanie informacji o produktach i usługach firmy
- Aktualizowanie i utrzymywanie bazy danych klienta
- Współpraca z innymi działami firmy w celu poprawy jakości obsługi klienta
Wymagania
- Umiejętność prowadzenia rozmów z klientami
- Znajomość obsługi komputera
- Umiejętność rozwiązywania problemów i radzenia sobie ze stresem
- Dobra organizacja pracy i zarządzanie czasem
Oferujemy
- Tolerancyjność, inkluzyjność i transparentność współpracy
- Pracę, w której masz bezpośredni wpływ na swoje wynagrodzenie
- Profesjonalne szkolenia i wsparcie w rozwoju zawodowym
- Przyjazna i inspirująca atmosfera pracy
- Elastyczny grafik, który pozwoli dostosować pracę do życia osobistego
- Atrakcyjny system wynagrodzenia, w tym premie za osiągnięte cele
- Prywatna opieka medyczna
- Dofinansowanie szkoleń i kursów
- Ubezpieczenie na życie
- Zniżki na firmowe produkty i usługi
- Spotkania integracyjne
Podobne oferty:
02.10.2025
Technical Product Advisor with Polish
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues Explain non-technical customers how electronics devices work, what is inside the device Communicate in a friendly,...
02.10.2025
Customer Service Professional with Georgian
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Georgian...
02.10.2025
Technical Product Advisor with Italian
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues Explain non-technical customers how electronics devices work, what is inside the device Communicate in a friendly,...