Ogłoszenie numer: 10332500, z dnia 2025-10-16
AS Pośrednictwo Finansowe
Asystent ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Oleśnica
Opis stanowiska
- Obsługa zapytań klientów za pośrednictwem telefonu, e-maila i mediów społecznościowych
- Zapewnienie wsparcia w rozwiązywaniu problemów i reklamacji
- Przekazywanie informacji o produktach i usługach firmy
- Aktualizowanie i utrzymywanie bazy danych klienta
- Współpraca z innymi działami firmy w celu poprawy jakości obsługi klienta
Wymagania
- Umiejętność prowadzenia rozmów z klientami
- Znajomość obsługi komputera
- Umiejętność rozwiązywania problemów i radzenia sobie ze stresem
- Dobra organizacja pracy i zarządzanie czasem
Oferujemy
- Pracę, w której masz bezpośredni wpływ na swoje wynagrodzenie
- Profesjonalne szkolenia i wsparcie w rozwoju zawodowym
- Przyjazna i inspirująca atmosfera pracy
- Elastyczny grafik, który pozwoli dostosować pracę do życia osobistego
- Atrakcyjny system wynagrodzenia, w tym premie za osiągnięte cele
- Prywatna opieka medyczna
- Dofinansowanie szkoleń i kursów
- Ubezpieczenie na życie
- Zniżki na firmowe produkty i usługi
- Spotkania integracyjne
Podobne oferty:
16.10.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim
Firma: Foundever
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
PRACA ZDALNA Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
16.10.2025
Specjalista ds. Obsługi Pacjenta
Firma: Centrum Medyczne Damiana Sp. z o.o.
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin, Andrzeja Struga 42
Twoim głównym obowiązkiem będzie bezpośrednia obsługa Pacjentów, czyli: umawianie wizyt, wydawanie recept i dokumentacji medycznej, dbanie o profesjonalną opiekę nad klientem, pobieranie płatności za usługi dodatkowe, promowanie i sprzedaż usług Domu Lekarskiego. Najlepszy kandydat to taki, który: posiada...
16.10.2025
Customer Service Specialist with Slovenian
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Location: Remote work from Poland area. Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with Clients via chat, email and calls); Answering incoming calls and meeting targets set by the Client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks...