Asystent ds. obsługi zleceń

W związku z dynamicznym rozwojem firmy w Polsce i rozbudową biura we Wrocławiu poszukujemy osoby na stanowisko:

 

Asystent ds. obsługi zleceń
Miejsce pracy: Wrocław
Zadania:
  • Współpraca z zewnętrznymi firmami i partnerami.
  • Obsługa dostaw i magazynu farb.
  • Przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji.
  • Kontrola realizacji zleceń.
  • Kontakt z klientami i przedstawicielami terenowymi.
  • Wsparcie Zarządu w bieżących zadaniach.
Wymagania:
  • Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku.
  • Znajomości pakietu MS Office.
  • Zaangażowania i umiejętności doprowadzania spraw do końca.
  • Prawa jazdy kat. B.
  • Doskonałej organizacji pracy i samodzielności.
  • Mile widziana znajomość branży budowlanej i/lub języka niemieckiego.
Oferujemy:
  • Wynagrodzenie adekwatne do Twoich kwalifikacji.
  • Szkolenia i możliwość rozwoju.
  • Przyjazne środowisko w stabilnej firmie.
  • Umowę z perspektywą dłuższego zatrudnienia.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

12.09.2025

Pracownik ds. Logistyki Magazynowej

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: śląskie / Ruda Śląska

Przyjmowanie, kompletowanie i wydawanie towarów. Obsługa i ewidencja zamówień oraz dokumentów magazynowych. Kontrola stanów magazynowych i dbanie o prawidłowy obieg towarów. Tworzenie dokumentów transportowych i współpraca z działem logistyki. Utrzymywanie porządku w magazynie i dbałość o powierzone mienie....

Więcej informacji

25.08.2025

Młodszy specjalista ds. zakupów

Firma: STRABAG BMTI Sp. z o.o.

Lokalizacja: śląskie / Tychy

Co jest dla nas ważne doświadczenie na w/w stanowisku znajomość MS Office, w szczególności EXCEL, WORD znajomość prowadzenia gospodarki odpadami (BDO) prawo jazdy kat. B samodzielność, sumienność, skrupulatność umiejętność organizacji pracy własnej umiejętność pracy w zespole, komunikatywność...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia