Ogłoszenie numer: 10333352, z dnia 2025-10-17
Klient portalu Praca.pl
Asystent Działu Sprzedaży
Miejsce pracy: Wysogotowo
Opis stanowiska
- Prowadzenie rozmów telefonicznych z potencjalnymi i obecnymi klientami,
- Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami,
- Współpraca z działem sprzedaży w zakresie przekazywania leadów,
- Udział w kampaniach telemarketingowych,
- Planowanie działań telefonicznych i raportowanie ich efektów.
Wymagania
- Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta,
- Samodzielność i dobra organizacja pracy,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (w mowie i piśmie),
- Dobra znajomość pakietu MS Office,
- Umiejętność pracy zespołowej i nastawienie na cel.
Oferujemy
- Atrakcyjne wynagrodzenie i system benefitów,
- Realne możliwości rozwoju zawodowego,
- Pracę w zgranym, wspierającym zespole.
Podobne oferty:
07.11.2025
Specjalista ds. sprzedaży telefonicznej
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
utrzymywanie stałego kontaktu z klientami oraz pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych przygotowywanie ofert handlowych i negocjowanie warunków współpracy doradztwo w zakresie dopasowania produktów do potrzeb klienta analiza efektywności kontraktów i przygotowywanie raportów realizacja wyznaczonych celów...
06.11.2025
Specjalista ds. sprzedaży telefonicznej
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Kontakt telefoniczny z klientami. Prezentacja oferty firmy. Analiza potrzeb klientów i organizacja spotkań handlowych. Aktualizacja danych w systemie CRM. Współpraca z zespołami regionalnymi, zapewnienie prawidłowego przepływu informacji. Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami, podnoszenie ich satysfakcji....
06.11.2025
Specjalista ds. sprzedaży telefonicznej
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Kontakt telefoniczny z klientami. Prezentacja oferty firmy. Analiza potrzeb klientów i organizacja spotkań handlowych. Aktualizacja danych w systemie CRM. Współpraca z zespołami regionalnymi, zapewnienie prawidłowego przepływu informacji. Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami, podnoszenie ich satysfakcji....