Backoffice supporter z j. niemieckim i angielskim

Backoffice supporter z j. niemieckim i angielskim
Miejsce pracy: Szczecin
Zadania:
  • Samodzielna obsługa zapytań klientów niemieckojęzycznych, głównie drogą mailową, z niewielkim udziałem kontaktu telefonicznego.
  • Skuteczne rozwiązywanie złożonych problemów zgłaszanych przez klientów, bazując na analizie danych i dedykowanych narzędziach.
  • Kompleksowe przetwarzanie zwrotów ręcznych oraz profesjonalna obsługa skarg związanych z RODO.
  • Aktywne wspieranie procesów wewnętrznych zespołu backoffice w celu zapewnienia płynności operacyjnej.
Wymagania:
  • Biegła znajomość języka niemieckiego (min. C1) oraz bardzo dobra znajomość angielskiego (min. B2+) w mowie i piśmie.
  • Doświadczenie w obsłudze klienta bardzo mile widziane :)
  • Wysoka kultura osobista, empatia i zdolność do radzenia sobie w sytuacjach wymagających cierpliwości i opanowania.
  • Umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze (powyżej 150 znaków/min) oraz sprawna obsługa komputera i systemów biurowych.
  • Gotowość do podjęcia pracy na pełen etat w biurze w Szczecinie.
Oferujemy:
  • Atrakcyjna premia w wysokości 4000 zł na start, jako dodatkowe wsparcie na początku współpracy.
  • Kompleksowa pomoc w procesie relokacji, aby Twój start w Szczecinie był jak najłatwiejszy.
  • Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych, w tym prywatna opieka medyczna, karta MyBenefit oraz ubezpieczenie grupowe.
  • Dostęp do Uniwersytetu CNX z nieograniczoną bazą szkoleń online, wspierających Twój rozwój zawodowy.
  • Jasno określona ścieżka kariery z realnymi możliwościami awansu i programem poleceń z premiami do 4000 zł.
  • Przyjazna i wspierająca kultura pracy, sprzyjająca różnorodności oraz regularne wydarzenia integracyjne.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

03.09.2025

Customer Support Specialist - Banking Services (German & English)

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Your daily tasks will include: Responding to general questions about credit card products, self-services and mobile/web apps Supporting customer authentication to carry out actions such as: card activation, blocking/unblocking and cancellations; transaction inquiries and dispute submissions; ordering replacement cards,...

Więcej informacji

03.09.2025

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Twoje główne zadania Obsługa klientów w języku czeskim – telefonicznie, mailowo i przez czat Rozwiązywanie zgłoszeń i problemów klientów zgodnie z procedurami Przyjmowanie reklamacji i koordynacja usług naprawczych Udzielanie wsparcia technicznego i informacji o produktach Pomoc klientom w procesie zakupowym,...

Więcej informacji

02.09.2025

Doradca klienta z j.niemieckim

Firma: Concentrix

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

Oferujemy na start Welcome Bonus w wysokości 4000 zl brutto! Relokacja do Szczecina - oferujemy genialny pakiet relokacyjny! Wsparcie klienta tylko drogą mailową w jezyku niemieckim oraz minimalne wsparcie telefoniczne Wsparcie oraz odpowiadanie na potrzeby i zapytania klientów zgodnie z polityką firmy Obsługa zwrotów,...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia