- Provide exceptional customer support for the German market
- Supporting customers with financial challenges on the front line
- Finding solutions and providing first-class service
- Building relationships and positive experiences
- Fluency in German (C1)
- Strong analytical and problem-solving abilities.
- Patience, empathy, and emotional resilience.
- Availability for full-time hybrid or on-site work in Szczecin
- Employment based on a labor contract.
- Hybrid work - predominantly remote.
- Engaging training programs to support your professional development.
- Comprehensive benefits package: private healthcare by LuxMed, MyBenefit with a monthly budget, private life insurance, MultiSport, fresh fruit on Wednesdays, and occasional Pizza Days.
- Talent Development Program with transparent career pathways and promotion opportunities.
- CNX Academy featuring a mentoring program.
- CNX University providing unlimited online training resources.
- Employee Referral Program with bonuses for recommending friends (up to 4000 PLN).
- An amazing work culture that celebrates our diverse backgrounds and offers plenty of integration events on-site.
- A sign-on bonus of 4000 PLN awaits!
Podobne oferty:
13.12.2025
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta
Firma: Concentrix
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń Xiaomi Przestrzeganie szczegółowych wytycznych dotyczących projektów i utrzymywanie wysokich...
13.12.2025
Customer Service Specialist with Ukrainian - popular clothing brand
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Customer service for a well-known clothing brand and maintaining the highest quality of customer service in line with project standards Efficient customer contact through phone, email, social media, live chat. On Sundays, there is a break from phone calls; only chat is supported Positive, empathetic, and professional approach...
13.12.2025
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Praca hybrydowa — 2 dni w tygodniu z biura Do Twoich zadań należeć będzie: Profesjonalna, telefoniczna i mailowa obsługa klientów — zgodnie z najwyższymi standardami. Realizacja wyznaczonych wskaźników zadowolenia klientów oraz dążenie do ich stałej poprawy. Aktywne zaangażowanie w rozwiązywanie zgłoszeń...