- Provide exceptional customer support for the German market
- Supporting customers with financial challenges on the front line
- Finding solutions and providing first-class service
- Building relationships and positive experiences
- Fluency in German (C1)
- Strong analytical and problem-solving abilities.
- Patience, empathy, and emotional resilience.
- Availability for full-time hybrid or on-site work in Szczecin
- Employment based on a labor contract.
- Hybrid work - predominantly remote.
- Engaging training programs to support your professional development.
- Comprehensive benefits package: private healthcare by LuxMed, MyBenefit with a monthly budget, private life insurance, MultiSport, fresh fruit on Wednesdays, and occasional Pizza Days.
- Talent Development Program with transparent career pathways and promotion opportunities.
- CNX Academy featuring a mentoring program.
- CNX University providing unlimited online training resources.
- Employee Referral Program with bonuses for recommending friends (up to 4000 PLN).
- An amazing work culture that celebrates our diverse backgrounds and offers plenty of integration events on-site.
- A sign-on bonus of 4000 PLN awaits!
Podobne oferty:
22.11.2025
Pracownik obsługi klienta
Firma: Bank Spółdzielczy w Kościanie
Lokalizacja: wielkopolskie / Kościan
Obsługa klientów, Oferowanie produktów i usług bankowych, Obsługa kasowa, Operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm, Kształtowanie pozytywnego wizerunku Bankupoprzez wysoką jakość obsługi, Samodzielna praca z portfelem klientów i budowanie relacji z klientami, Realizacja zadań...
22.11.2025
Doradca ds. wynajmu samochodów
Firma: SIXT Rent a Car
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław, lotnisko
Opis stanowiska Kompleksowa obsługa klientów w punkcie wynajmu samochodów – doradztwo, przyjmowanie rezerwacji i zawieranie umów. Pomoc w doborze pojazdu oraz prezentacja oferty i usług dodatkowych. Przygotowywanie dokumentacji oraz realizacja płatności. Współpraca z zespołem i dbanie o wysoki standard obsługi....
22.11.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta Biznesowego
Firma: REMONDIS Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Zawodzie 18
Zadania: obsługa Klientów sieciowych i monitorowanie realizacji usług, przygotowywanie rozliczeń dla Klientów i Kontrahentów, współpraca z podwykonawcami i wsparcie przy realizacji zleceń, tworzenie i obsługa dokumentacji związanej z projektami Klientów, udział w projektach i inicjatywach poprawiających obsługę...