- Providing exelent customer service via phone and email in line with the highest standards
- Striving to achieve customer satisfaction targets set by managers
- Engaging with and understanding customer issues to provide the best possible assistance
- You are fluent in German (C1) and have good knowledge of English (B2)
- You demonstrate strong interpersonal and communication skills
- You are confident in using MS Office
- You are motivated and eager to grow professionally
- Attendance bonus of up to 3000 PLN
- Relocation package of 5500 PLN
- Performance bonus of up to 5% of your monthly base salary
- After one year of employment, you receive a €150 bonus to spend on Airbnb products
- Career development opportunities – 92% of our management team started their careers at Foundever as customer service consultants
- Attractive benefits package (Multisport card, private medical care)
- Work from a modern office in Gdańsk
- A great atmosphere within a supportive team
- Holiday allowance and eyewear purchase support are standard with us
- If you’re a parent, your children can look forward to Christmas gifts from our company Santa
- Internal programs promoting a healthy lifestyle
- Access to extensive training platforms – because we care about the growth of our employees
Podobne oferty:
15.09.2025
Specjalista ds. obsługi klienta
Firma: Lacertis Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Obsługa zapytań klientów za pośrednictwem telefonu, e-maila i mediów społecznościowych. Zapewnienie wsparcia w rozwiązywaniu problemów i reklamacji. Przekazywanie informacji o produktach i usługach firmy. Aktualizowanie i utrzymywanie bazy danych klienta. Współpraca z innymi działami firmy w celu poprawy jakości...
15.09.2025
Pracownik w dziale logistyki i planowania
Firma: D&H Engineering Poland sp. z o.o.
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk, Blisko stacji PKM Port Lotniczy
Opis stanowiska: Codzienna obsługa klienta: odpowiadanie na maile, przygotowywanie raportów statusu zamówień oraz organizowanie wysyłek wyrobu gotowego. Zamawianie surowców: korzystanie z dostępnej bazy dostawców, a także aktywne poszukiwanie nowych źródeł zaopatrzenia. Utrzymywanie stałego kontaktu z dostawcami:...
15.09.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
PRACA ZDALNA Rola Specjalisty ds. obsługi klienta obejmuje odbieranie połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na maile od użytkowników sprzętu do pomiaru glukozy we krwi dedykowanego dla osób z cukrzycą. Specjaliści ds. obsługi klienta udzielają wsparcia technicznego oraz pomagają w rozwiązywaniu problemów...