- Providing exelent customer service via phone and email in line with the highest standards
- Striving to achieve customer satisfaction targets set by managers
- Engaging with and understanding customer issues to provide the best possible assistance
- You are fluent in German (C1) and have good knowledge of English (B2)
- You demonstrate strong interpersonal and communication skills
- You are confident in using MS Office
- You are motivated and eager to grow professionally
- Attendance bonus of up to 3000 PLN
- Relocation package of 5500 PLN
- Performance bonus of up to 5% of your monthly base salary
- After one year of employment, you receive a €150 bonus to spend on Airbnb products
- Career development opportunities – 92% of our management team started their careers at Foundever as customer service consultants
- Attractive benefits package (Multisport card, private medical care)
- Work from a modern office in Gdańsk
- A great atmosphere within a supportive team
- Holiday allowance and eyewear purchase support are standard with us
- If you’re a parent, your children can look forward to Christmas gifts from our company Santa
- Internal programs promoting a healthy lifestyle
- Access to extensive training platforms – because we care about the growth of our employees
Podobne oferty:
04.11.2025
Happiness Support Agent z j. niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Pomaganie klientom w codziennych sprawach: odzyskiwanie hasła do konta, blokowanie i odblokowywanie kart płatniczych, wyjaśnienie pytań o przelewy, wspieranie klientów w obsłudze produktów bankowych, kierowanie klientów do odpowiednich działów, gdy sprawa wymaga dodatkowej pomocy. Znasz niemiecki na poziomie C1 i...
04.11.2025
Pracownik Działu Obsługi Klienta i Kas
Firma: Transgourmet Polska
Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań
Twój zakres obowiązków prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie towaru, weryfikacja zgodności ilości towaru, dokonywanie rozliczeń kasowych wystawianie i księgowanie faktur, sprawdzanie...
04.11.2025
Konsultant ds. wynajmu pojazdów
Firma: SIXT Rent a Car
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław, lotnisko
Opis stanowiska Profesjonalna obsługa klientów w zakresie wynajmu samochodów – od rezerwacji po podpisanie umowy. Prezentowanie oferty, udzielanie informacji i rekomendowanie dodatkowych usług. Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów oraz rozliczenia finansowe. Wspieranie działań zespołu oraz utrzymywanie wysokiego...