- Providing exelent customer service via phone and email in line with the highest standards
- Striving to achieve customer satisfaction targets set by managers
- Engaging with and understanding customer issues to provide the best possible assistance
- You are fluent in German (C1) and have good knowledge of English (B2)
- You demonstrate strong interpersonal and communication skills
- You are confident in using MS Office
- You are motivated and eager to grow professionally
- Attendance bonus of up to 3000 PLN
- Relocation package of 5500 PLN
- Performance bonus of up to 5% of your monthly base salary
- After one year of employment, you receive a €150 bonus to spend on Airbnb products
- Career development opportunities – 92% of our management team started their careers at Foundever as customer service consultants
- Attractive benefits package (Multisport card, private medical care)
- Work from a modern office in Gdańsk
- A great atmosphere within a supportive team
- Holiday allowance and eyewear purchase support are standard with us
- If you’re a parent, your children can look forward to Christmas gifts from our company Santa
- Internal programs promoting a healthy lifestyle
- Access to extensive training platforms – because we care about the growth of our employees
Podobne oferty:
25.11.2025
Młodszy Specjalista ds. obsługi i rozliczeń klienta
Firma: PHU PRATA Maciej Szarawarski
Lokalizacja: łódzkie / Łagiewniki Nowe, ul. Smardzewska 37A
Zakres obowiązków Przygotowywanie zestawień miesięcznych na podstawie ofert oraz wystawianie faktur Wystawianie i sprawdzanie dokumentów WZ/PZ, faktur i zestawień (praca w programach magazynowych COMOTEL, QUINNO, EXCEL oraz księgowych IFIRMA, OPTIMA) Dbanie o właściwy obieg dokumentów i ich archiwizacja Wsparcie...
25.11.2025
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem polskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu, Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat, telefon oraz mail, Udzielanie rzetelnych i dokładnych informacji w odpowiedzi na pytania i problemy klienta, Aktywne komunikowanie się w...
25.11.2025
Specjalista ds. Wsparcia Użytkowników Online (j. duński)
Firma: Concentrix
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Odbieranie zgłoszeń od klientów w języku duńskim za pośrednictwem różnych kanałów komunikacji Wsparcie techniczne dla użytkowników platform streamingowych Wyjaśnianie kwestii związanych z umowami i rozliczeniami Pomoc dla klientów B2C i B2B w ramach pierwszej linii kontaktu Znajomość języka duńskiego na...