Looking to build long term relationships as a trusted advisor? Do you have a passion to maximize sales opportunities over the long term? Youll deliver amazing customer service and uncover sales opportunities for our technology clients customers. With a consultative selling approach and focus on revenue targets, youll cultivate existing customer relationships while establishing and maintaining long-term relationships. Youll work both independently and collaboratively with a cross-functional team to identify and solve business technology needs in a cloud-based environment.
During a Typical Day, Youll
- Bring your passion to negotiate with brand knowledge to close a sale, handle objections and rebuttals during customer interactions
- Recommend, quote, and negotiate product knowledge with customers to close the sale while identifying and handling all sale opportunities
- Build a healthy sales pipeline to achieve main targets
- Support customers ranging from small to medium size businesses or advertising agencies and C-Level business contacts supporting cloud-based technology
- Bring your curiosity to stay on top of the trends in the technology industry
What You Bring to the Role
- Experience prospecting, developing accounts, negotiating, and closing deals
- Develop partnership and communicate with high-level decision makers to assess needs
- Some understanding of cloud-based software
- Exceptional verbal and written bilingual communication skills in both Dutch and English
- 1+ years demonstrated sales experience
- A solution-oriented mindset and comfortable working to resolve issues before escalating to the next level
- Reside in or able to relocate to the Krakow area
What You Can Expect
- Base Salary of 11000 PLN gross
- Generous relocation package
- Private Luxmed medical care including dental care and eye care plan (glasses reimbursement)
- Multisport Card
- Flexible working hours and additional days of annual leave
- Partial language course reimbursement program as well as tuition program for sales courses and studies
Our business is about making customers happy. Thats all we do. Since 1982, weve helped companies build engaged, pleased, profitable customer experiences powered by our combination of humanity and technology. On behalf of many of the worlds leading iconic and hypergrowth brands, we talk, message, text, and video chat with millions of customers every day. These exceptional customer experiences start with you.
Podobne oferty:
18.04.2025
Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientem
Firma: Coral Travel Poland Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Mokotów
Zakres obowiązków: Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej (archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień pocztowych, wysyłka dokumentacji) Rejestracja zgłoszeń Klientów, uzupełnianie/ korekta danych w systemie elektronicznym Tłumaczenie zgłoszeń / wniosków Klientów na język angielski Obsługa...
18.04.2025
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta w języku polskim i angielskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, maili oraz czatów Obsługa Klientów polskojęzycznych i angielskojęzycznych Wprowadzanie danych do systemu Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń Rozpoznawanie potrzeb klientów Zaangażowanie w wysoką jakość obsługi Znajomość języka polskiego w...
18.04.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: Symfonia Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, al. Jerozolimskie 132
Zakres obowiązków: Obsługa klientów firmy Symfonia, w tym telefoniczne i mailowe wsparcie; Informowanie o ofercie firmy oraz rozwiązywanie bieżących problemów klientów; Przestrzeganie standardów jakościowych i efektywność wykonania zadań; Wprowadzanie danych do systemów wewnętrznych firmy. Wymagania:...