- Act as primary point of Escalation for the Client, develop relationships to build trust with senior members within the Client organization,
- Lead monthly/quarterly client meetings to report on performance of contracted services and projects, discuss future planning
- Act as an expert on Aon services including operations, standard delivery model and product providing support and expertise to clients.
- Review the long-term profitability and growth of your client(s) - taking action to improve profitability where relevant, seeking guidance from more experienced colleagues to help you achieve this.
- Check and confirm fees being billed to client are correct as well as invoices.
- Maintain of Case Studies for your clients to be shared with future prospects.
- Review periodically portfolio of projects to make sure projects on track. Determine plans to bring back on track if not.
- Flag risks within projects where appropriate
- Ensure compliance with Code of Conduct and other relevant legislation
- Identify service delivery risks for each client, ensuring mitigating actions are implemented and tracked as appropriate
Skills and experience that will lead to success
- Good communication skills
- English level C1
- Ability to manage Multi clients/projects at the same time.
- Understanding of Employee Benefits desirable but not essential.
- Previous experience working with clients.
- Previous experience of understanding billing and invoicing would be good.
Podobne oferty:
24.11.2024
Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej z językiem polskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i poczty elektronicznej. Prowadzenie przejrzystej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań następczych w systemie CRM. Współpraca ze współpracownikami w celu poprawy ogólnej obsługi klienta....
24.11.2024
Konsultant / Konsultantka ds. e-commerce
Firma: Balneo
Lokalizacja: mazowieckie / Sokołów (pow. pruszkowski, gm. Michałowice), k/Pruszkowa
Obsługa klientów detalicznych i dropshipping poprzez komunikację telefoniczną oraz emailową z zastosowaniem wysokiej jakości standardów. Doradztwo w doborze asortymentu łazienkowego oraz pomoc w kreowaniu wnętrz. Zarządzanie zamówieniami i dokumentacją za pomocą systemu Baselinker. Obsługa procesów zwrotów i...
24.11.2024
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Firma: Foundever
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
PRACA ZDALNA Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli: Biegle...