Client Support Specialist with French

Client Support Specialist with French
Gdańsk

Job location: Gdańsk, work from the office

At Cognizant, we are dedicated to helping the worlds leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital.
In Poland, our offices are located in Kraków, Gdańsk, Wrocław. With the capacity to support various clients, we offer a world of opportunities for both professionals and graduates. You can expect five-star training, a chance to realize your career goals and various benefits. Be Cognizant!

About the role

This position requires you to collaborate closely with the customers and assist them with any queries regarding the incentive programs. They may concern incentive calculation, payment, disbursement, etc.

Your daily tasks:
  • Manage and communicate with high-end client partners on a regular basis
  • Provide wide-range support regarding the incentive programs to client partners via mail
  • Respond to and resolve queries from partners and subsidiaries regarding incentive calculation, payment, disbursement, and other related queries
  • Enroll and onboard partners in the client ecosystem based on eligibility criteria established by the client
  • Handle end-to-end payment process - processing incentives earning calculations, claims, and reconciliation
Your profile:
  • Excellent written communication skills – English & French (B2)
  • Interest and ability to quickly learn high-tech products and services
  • Intermediate to advanced computer literacy
  • Good numerical ability and logical reasoning
  • High level of attention to detail
  • Professional email writing skills
  • Experience in working with deadlines and KPIs
  • Team player with the ability to work with multiple stakeholders involved
  • Strong client relationship management and customer service skills
  • Willingness to work from the office
We offer:
  • Opportunity to be part of a rapidly expanding global organization with an irreproachable reputation.
  • Pleasant and inspiring working atmosphere.
  • Professional development and clear career path.
  • Training & development opportunities.
  • Extensive benefits package: LuxMed medical healthcare, life insurance, multisport card, cafeteria benefits.

About our Candidate Privacy Statement:https://www.cognizant.com/careers_resources/Cognizant_Candidate_Privacy_Statement_English_version.pdf
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Podobne oferty:

04.09.2025

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży

Firma: ESline Sp. z o.o.

Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań

Zadania: Prezentowanie usług firmy klientom bezpośrednio i telefonicznie Przygotowywanie ofert handlowych dopasowanych do potrzeb klienta Obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji biznesowych Zarządzanie bazą danych, przyjmowanie i rejestrowanie zleceń Analiza rynku i monitorowanie działań konkurencji...

Więcej informacji

04.09.2025

Pracownik Punktu Obsługi Klienta​ (m/k)

Firma: AGATA Spółka Akcyjna

Lokalizacja: warmińsko-mazurskie / Ełk

Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Obsługa Klienta zgodnie z obowiązującymi w firmie procedurami; Przyjmowanie reklamacji; Wprowadzanie reklamacji do systemu; Obsługa Klienta w dziale kas; Prowadzenie i utrzymanie porządku w dokumentacji...

Więcej informacji

04.09.2025

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

Firma: Just GYM!

Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań, ul. Starołęcka 42​

Opis stanowiska: W tej roli będziesz wspierać klubowiczów w rozwiązywaniu problemów związanych głównie przez telefon i e-mail. Praca jest monotonna i wymaga dużej samodzielności oraz odporności na stres. Na co dzień będziesz korzystać z systemów ticketowych, pakietu MS Office i narzędzi do obsługi klienta....

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia