Work model: onsite
At Cognizant, we are dedicated to helping the worlds leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital.
In Poland, our offices are located in Kraków, Gdańsk, Wrocław. With the capacity to support various clients, we offer a world of opportunities for both professionals and graduates. You can expect five-star training, a chance to realize your career goals and various benefits. Be Cognizant!
About the role:
This position requires you to collaborate closely with the customers and assist them with any queries regarding the incentive programs. They may concern incentive calculation, payment, disbursement etc.
- Manage and communicate with high-end client partners on a regular basis,
- Provide wide-range support regarding the incentive programs to client partners via mail,
- Respond to and resolve queries from partners and subsidiaries regarding incentive calculation, payment, disbursement, and other related queries,
- Enroll and onboard partners in the client ecosystem based on eligibility criteria established by the client,
- Handle end-to-end payment process - processing incentives earning calculations, claims, and reconciliation.
- Excellent written communication skills – English & German (min. B2),
- Interest and ability to quickly learn high-tech products and services,
- Experience reconciling accounting figures and financial records,
- Intermediate to advanced computer literacy,
- Good numerical ability and logical reasoning,
- High level of attention to detail,
- Professional email writing skills,
- Appropriate handling of sensitive information,
- Ability to work to deadlines,
- Team player with the ability to work with multiple stakeholders involved,
- Strong client relationship management and customer service skills,
- Willingness to work from the office and during the 01:00 PM - 09:00 PM shift.
- Extensive benefits package: LuxMed medical healthcare including dental care, life insurance, multisport card, cafeteria benefits,
- Opportunity to be part of a rapidly expanding global organization with an irreproachable reputation,
- Pleasant and inspiring working atmosphere,
- Professional development and clear career path,
- Training & development opportunities.
About our Candidate Privacy Statement:https://www.cognizant.com/careers_resources/Cognizant_Candidate_Privacy_Statement_English_version.pdf
Podobne oferty:
07.09.2025
Samodzielny specjalista ds. obsługi klienta
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie / Elbląg
Komunikacja z klientami i inżynierami, obsługa zadań serwisu, sprzedaży ich zapis w systemie informatycznym na serwerzeJedna zmiana 7-15Oferta pracy w ramach DIWSP dla osób bezrobotnych, zarejestrowanych w PUP Elbląg Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio...
07.09.2025
Pracownik Działu Obsługi Klienta i Kas
Firma: Transgourmet Polska
Lokalizacja: łódzkie / Łódź
Twój zakres obowiązków prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie towaru, weryfikacja zgodności ilości towaru, dokonywanie rozliczeń kasowych wystawianie i księgowanie faktur, sprawdzanie...
07.09.2025
Pracownik obsługi klienta
Firma: HANDEL USŁUGI MARTA BARTOŚ
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Nakło nad Notecią
obsługa klienta na stacji paliw; 2 zmiany 7-19-7 Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Uprawnienia: Obsługa komputera z elementami internetu Wymagania dodatkowe: Uprawnienia: Aktualne badania sanitarno-epidemilogiczne Wymagania inne: