- Engage with customers to understand their needs and provide exceptional support
- Troubleshoot technical issues with our coffee machines, ensuring quick and effective solutions
- Act as a storyteller, sharing our brand’s values and building strong relationships with clients
- Collaborate with international teams and contribute to improving customer satisfaction
- Fluency in Czech or Slovak (C1 level) and English (B2 level)
- Availability to work in the modern comfortable office in Katowice
- Openness and willingness to understand and meet customer needs
- Strong troubleshooting skills and technical attitude
- Excellent communication and interpersonal abilities
- A positive attitude and passion for delivering outstanding service
- You dont have to worry about stable employment – you receive an employment contract or civil contract from the very beginning - as you wish
- Relocation package available if you move to Katowice
- Be part of a global leader in coffee technology
- Work in a dynamic and multicultural environment
- Grow your skills and develop your career with a passionate team
- Enjoy a friendly atmosphere and support your professional journey
If you’re ready to craft stories of satisfaction and be the voice of a brand loved worldwide, we’d love to hear from you!
Apply now and become a key part of our coffee story!
Podobne oferty:
03.10.2025
Customer Service Professional with Croatian
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Helping patients who are using medical equipment; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; What do we expect...
03.10.2025
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j. niemieckim
Firma: Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.
Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań
Opis i wymagania: Dołącz do zespołu obsługującego klientów koncernu energetycznego. Rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze obsługi klienta opartej o nowoczesne rozwiązania (CX) razem z 1200 konsultantami i konsultantkami w całej Polsce! U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 7000 zł brutto + premię (do...
03.10.2025
Specjalista ds. obsługi klienta
Firma: Lacertis Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Obsługa zapytań klientów za pośrednictwem telefonu, e-maila i mediów społecznościowych. Zapewnienie wsparcia w rozwiązywaniu problemów i reklamacji. Przekazywanie informacji o produktach i usługach firmy. Aktualizowanie i utrzymywanie bazy danych klienta. Współpraca z innymi działami firmy w celu poprawy jakości...