Customer Advisor with English

Ogłoszenie numer: 9474967, z dnia 2025-02-22

Customer Advisor with English

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Training starts 17th of March.
  • Work 5 days a week on 8.5 hours shift ( including 1 hour break) schedule between Mon-Fri 7:00-19:00, Sat-Sun 9:00-18:00.
  • Available to work from our office in Warsaw for the first 6-9 months. After this time, there may be a possibility for hybrid work based on the actual performance.
  • Be the 1st point of contact for premium travel inquiries of customers.
  • Advise partners on flights, products, online services, payment methods, membership programs etc.
  • Help in purchasing airline tickets and handling different payment methods.
  • Support customers with travel difficulties.
  • Assist passengers via calls /chat.
  • Foster enduring relationships with customers for building trust.

Wymagania

  • Fluent in written and spoken English (C1 level).
  • Naturally helpful and collaborative spirit.
  • Enthusiastic, patient, and open-minded.
  • Active listener and able to communicate clearly and with ease.
  • Sharp eye for accuracy and precision.
  • Highly organized.
  • Available to work from our office in Warsaw.

Oferujemy

  • Work for the largest, well-known Nordic 5-star airline - SAS.
  • Equal opportunities for all, regardless of age, gender, and other factors. Everyone is held to the same standards of knowledge.
  • Enjoy a fully paid 2-month training program, combining "learning by doing" with the support of a dedicated training buddy.
  • Embrace an international and diverse work environment that broadens your horizons.
  • Benefit from our investment in your growth through coaching and mentoring, enhancing your skills and potential.
  • Work in a modern office located in the heart of Warsaw.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

11.03.2025

Client Support Specialist with German

Firma: Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

Work model: onsite At Cognizant, we are dedicated to helping the worlds leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Kraków, Gdańsk, Wrocław. With the capacity to support various clients, we offer a world of opportunities for both...

Więcej informacji

11.03.2025

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

Procesowanie zamówień na produkty w systemie. Obsługa telefoniczna i mailowa klientów z sektora medycznego. Wystawianie autoryzacji zwrotów. Wprowadzanie reklamacji do bazy danych. Rozwiązywanie zapytań odnośnie produktów/usług. Wyszukiwanie zamówień do rozwiązania problemów. Informowanie managera regionalnego o...

Więcej informacji

11.03.2025

Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem niemieckim

Firma: Concentrix

Lokalizacja: lubelskie / Lublin

Udzielanie wsparcia klientom w zakresie zakupu samochodów elektrycznych lub wsparcia posprzedażowego (połączenia przychodzące) Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientem Bieżące raportowanie w systemach Znajomość języka niemieckiego (C1) i angielskiego (B2) Dyspozycyjność do pracy w biurze w Lublinie (dzielnica...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia