- Providing high-quality customer service via phone, email, chat, and social media
- Assisting with product information and resolving technical issues
- Initiating and managing Xiaomi device repair processes
- Adhering to detailed project guidelines and maintaining high service standards
- Supporting team goals and contributing to a positive workplace environment
- Knowledge of Serbian - C1 level and English - B1 level
- Basic computer skills (Windows environment)
- Problem-solving and communication skills
- Ability to learn quickly and memorize technical information
- Polish language knowledge - B1 level
- Performance bonus
- Hybrid work model: The first month in the office, then hybrid work (70% in the office, 30% remote)
- 2 weeks of comprehensive in-office training
- Private LuxMed healthcare
- MyBenefit with a monthly budget
- Life insurance
- MultiSport
- Fruit on Wednesdays
- Pizza Days!
- Development opportunities through coaching and skill development sessions
- Supportive team environment
Podobne oferty:
10.12.2025
Doradca klienta kluczowego w markecie budowlanym
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław
Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów projektowych oraz instytucjonalnych. Analiza potrzeb klientów oraz doradzanie w zakresie optymalnych rozwiązań produktowych i usługowych. Wybór asortymentu sklepu i produktów z innych kanałów sprzedaży, odpowiadających oczekiwaniom klientów. Zapewnienie...
10.12.2025
Doradca Klienta (m/k)
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Przyjmowanie i koordynowanie procesu indywidualnych zamówień mebli oraz terminów ich realizacji. Od kandydatów oczekujemy: Doświadczenia w...
10.12.2025
Doradca / Doradczyni Klienta w Elektromarkecie
Firma: Media Expert
Lokalizacja: lubuskie / Zielona Góra, Dąbrówki 5
Opis stanowiska: wspieranie klientów w wyborze produktów dopasowanych do ich potrzeb prowadzenie rozmów sprzedażowych zgodnie z ustalonymi standardami obsługi proponowanie dodatkowych usług i akcesoriów ułatwiających codzienne użytkowanie sprzętu przyjmowanie dostaw oraz dbanie o atrakcyjną prezentację produktów...