- Resolving customer queries received via website (DACH region)
- Making calls to cold leads
- Responsibility for sales calls to end users (B2B)
- Website product support
- Managing the CRM system (Salesforce)
- Delivering a positive customer experience at all times
- Supporting Customer Care Manager with regard to marketing, sales or PR projects
- Customer care experience (service or help desk or telemarketing)
- Excellent command of spoken and written German
- Minimum B2 level of English both in writing and speaking
- Excellent interpersonal skills
- Results-oriented with can-do attitude self-starter
- An interest in engineering /technical area would be an asset
- Positive energy : )
- Stable employment contract
- Competitive salary based on your experience and competences
- Annual bonus
- Private Medical Care (Medicover)
- Life insurance
- Cafeteria / Holiday Subsidy/ Multisport
- Technical and skills training
- International working environment
- Hybrid model of work
Podobne oferty:
07.01.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: KGL S.A.
Lokalizacja: mazowieckie / Rzakta
Opis stanowiska: Odpowiedzialność za budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami firmy. Obsługa zamówień Klientów - potwierdzanie terminu realizacji dostaw Klientom, negocjowanie terminów dostaw. Rozwiązywanie bieżących problemów związanych ze współpracą z Klientami. Nadzór nad płatnościami Klientów...
07.01.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: KGL S.A.
Lokalizacja: mazowieckie / Czosnów
Opis stanowiska: Odpowiedzialność za budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami firmy. Obsługa zamówień Klientów - potwierdzanie terminu realizacji dostaw Klientom, negocjowanie terminów dostaw. Rozwiązywanie bieżących problemów związanych ze współpracą z Klientami. Nadzór nad płatnościami Klientów...
07.01.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
praca zdalna Do twoich zadań należeć będzie: Wsparcie klientów sektora finansowego przez email i telefon; Monitorowanie systemu za pomocą dostępnych aplikacji i narzędzi; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby...