


- Manage and maintain assigned customer accounts.
- Prepare, check and enter data into the ERP/Financial system for operations including:
- Customer Purchase Orders
- Purchase Orders to Suppliers
- Receipt of Products
- Purchase Invoices
- Customer Invoices
- E-commerce reports
- ASNs
- Resolve customer concerns promptly to ensure satisfaction and retention.
- Cooperate with fellow team members to ensure timelines and service levels are met for all team responsibilities.
- Respond to inquiries with professionalism and efficiency.
- Work from office 10:00-18:00
Education and Experience
- 3 –5 yrs of customer service experience.
- 1-3 yrs performing business transactions within an ERP system.
Skills & Competencies
- Highly detail oriented to deliver precise and timely work.
- Excellent communication skills (min. English B1).
- Ability to manage and resolve customer issues professionally.
- Ability to use search screens within an ERP system to perform research.
- Proficiency in the use of Excel.
- Ability to manage and resolve customer issues professionally.
We offer:
- Private healthcare plan (Compensa Złoty Pakiet)
- MultiSport card
- Lunch card
- Professional training courses paid by the company
- Annual bonus based on personal performance
Podobne oferty:
01.06.2025
Doradca ds. obsługi klienta z językiem polskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Obsługa klienta (pre/after sales) w ramach połączeń przychodzących Obsługa zapytań poprzez formularz kontaktowy, e-mail, czat i Facebook. Rozpatrywanie reklamacji gwarancyjnych. Rozwiązywanie problemów technicznych. Porównania produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe. Praca z dokumentacją i zarządzanie...
01.06.2025
Specjalista ds. obsługi klienta ze znajomością języków obcych
Firma: HTH Recruitment
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Główne obowiązki: Udzielanie wsparcia technicznego przez telefon użytkownikom elektroniki użytkowej i sprzętu AGD (np. telewizory, lodówki, pralki) Diagnozowanie i rozwiązywanie podstawowych problemów technicznych Udzielanie informacji o produktach i ich funkcjonalnościach Rejestrowanie zgłoszeń klientów w systemie...
01.06.2025
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: GFL sp. z o. o.
Lokalizacja: mazowieckie / Błonie
Twój zakres obowiązków Bieżąca obsługa przydzielonej grupy Kontrahentów Budowanie trwałych relacji z Klientami w celu utrzymania wysokiej jakości obsługi klienta Kontakt telefoniczny lub mailowy z Klientami w celu wyjaśniania kwestii związanych ze zleceniami, fakturami i innymi tematami operacyjnymi Analiza i...