Customer security advisor/ doradca ds. bezpieczeństwa

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Customer security advisor/ doradca ds. bezpieczeństwa
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/24/2170
OBOWIĄZKI:
• Wsparcie klientów w zapytaniach dot. bezpieczeństwa• Dokumentowanie zasad, procedur i procesów zgodnie ze standardami i przepisami• Reagowanie na przeglądy architektury, oceny ryzyka od klientów i audytorów.Praca również w innych miejscach wskazanych przez firmę
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia: Uczenie się i stały rozwój


Wymagania inne:

Znajomość dostawców usług w chmurze, takich jak AWS, Azure lub Google Cloud Platform;•Zrozumienie podstaw metryk SRE (SLI, SLO i SLA) ich wpływów na niezawodność usług; oraz znajomość narzędzi do zarządzania konfiguracją (np. Puppet)•Znajomość technologii kontenerowych (np. Docker)•Znajomość systemów RESTful i ich interfejsów API.Doświadczenie min.9 lat doświadczenia zawodowego ogółem, w tym. min 2 lata w zakresie stosowania metodyki Agile; min. 2 lata w zakresie marketingu/obsługi klienta oraz min. 5 lat w zakresie utrzymania oprogramowania.

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 20 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Podobne oferty:

02.05.2024

Specjalista ds. Obsługi Klienta / Sprzedaży

Firma: Cieszyńskie Zakłady Kartoniarskie S.A.

Lokalizacja: śląskie / Cieszyn

Zakres obowiązków: obsługa klientów firmy (telefoniczna, mailowa) obsługa korespondencji przygotowanie kalkulacji produktowych i ofert fakturowanie współpraca z działem technicznym i produkcyjnym wsparcie i współpraca z przedstawicielami handlowymi firmy praca w systemie ERP oraz CRM firmy Wymagania: zdolność dobrej...

Więcej informacji

02.05.2024

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem francuskim i angielskim

Firma: Foundever

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Mokotów

Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...

Więcej informacji

01.05.2024

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Firma: Vetlab Sp. z o.o.

Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław, ul. Wodzisławska 6

Zakres obowiązków: Przyjmowanie materiału do badań, Wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego, Telefoniczna i osobista obsługa klientów, Zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich, Prowadzenie spraw biurowych. Wymagania: Wykształcenie wyższe, preferowane biologiczne lub pokrewne, Znajomość języka...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia