- Bearbeitung von Kundenanfragen per Telefon, E-Mail oder Chat.
- Unterstützung bei technischen Fragen, Garantie- und Reklamationsfällen.
- Pflege und Aktualisierung von Kundendaten im System.
- Zusammenarbeit mit anderen Abteilungen zur schnellen Problemlösung.
- Bereitstellung von Informationen zu Produkten, Bestellungen und Rücksendungen.
- Deutschkenntnisse auf Niveau C1– erforderlich.
- Englischkenntnisse - Niveau B2.
- Grundkenntnisse in MS Office und sicherer Umgang mit dem PC.
- Erfahrung im Kundenservice ist von Vorteil, aber kein Muss.
- Feste Arbeitszeiten: Montag–Freitag, 8:00–18:00.
- Wochenenden frei!
- Modernes Büro im Global Office Park im Zentrum von Katowice.
- Attraktives Benefits-Paket:
- Private Krankenversicherung (LuxMed)
- MyBenefit-Kafeteria
- Lebensversicherung
- Sprachtrainings
- Empfehlungsbonus für neue Mitarbeiter.
- Freundliches, internationales Team und angenehme Arbeitsatmosphäre.
- Vielfältige Entwicklungs- und Aufstiegsmöglichkeiten.
Podobne oferty:
04.12.2025
Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika
Firma: Concentrix
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Obsługa zapytań klientów poprzez telefon, e-mail, czat oraz kanały społecznościowe Udzielanie informacji o produktach i prowadzenie podstawowej diagnostyki technicznej Organizacja procesu zgłoszeń serwisowych urządzeń Realizacja zadań zgodnie z wytycznymi projektu i utrzymywanie wysokiej jakości odpowiedzi...
04.12.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi i Logistyki Zamówień
Firma: AMIGO-HURT Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Targówek
Opis stanowiska: przyjmowanie i obsługa zgłoszeń od klientów oraz dostawców, udzielanie informacji na temat oferty i dostępności produktów, wprowadzanie danych do systemu oraz porządkowanie dokumentacji, pilnowanie właściwej prezentacji produktów w punkcie sprzedaży, współdziałanie z zespołem magazynowym i...
04.12.2025
Specjalista ds. dokumentacji kasowo-magazynowej (m/k)
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
Lokalizacja: wielkopolskie / Kalisz
Opis stanowiska: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Obsługa Klienta w dziale kas zgodnie z obowiązującymi w firmie procedurami kasowymi. Weryfikacja zgodności dostaw z zamówieniami oraz wprowadzanie dostaw do systemu; Obsługa dokumentacji magazynowej i kasowej zgodnie z obowiązującymi procedurami;...