- Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat.
- Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally.
- Process warranty claims and coordinate repair services for customers.
- Provide technical troubleshooting support and guidance.
- Resolve complaints, process orders, arrange refunds, and provide product information to ensure a seamless customer experience.
- Assist customers with all aspects of the purchasing process, including addressing questions, resolving incidents, and managing queries.
- Strive to increase customer satisfaction and loyalty through efficient and effective resolution of requests.
- C1/C2-level proficiency in German language, both written & verbal
- B2 English language skills
- Proven experience in a Customer Service role, ideally within consumer products
- Comfortable working with multiple systems and platforms (e.g CRM, WebChat, Review Sites)
- Competence in Microsoft Office
- Ability to empathize with customers while maintaining an objective perspective
- Excellent telephone manner and ability to handle queries quickly and efficiently
- Team-oriented with a positive attitude and ability to support colleagues
- High school graduate or similar
- Previous experience in customer service with or in a Contact Centre
- Experience in complaint handling to ensure customer satisfaction
- Familiarity with Social Media and/or E-Commerce platforms
- Experience in cross-selling or up-selling product
- Interested in new technologies such as Al
- Work in a modern office at Global Office Park, right in the heart of Katowice.
- Benefits package: private medical care (LuxMed)
- MyBenefit cafeteria
- life insurance
- language training
- Attractive bonus for recommending your friends to work with us.
- Friendly, international work environment.
- Many opportunities for career development.
Podobne oferty:
26.11.2025
Specjalistka / Specjalista ds. Obsługi Klienta z j.niemieckim - Customer Support Rockstar
Firma: Foundever
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Lokalizacja: Gdańsk (praca stacjonarna) Firma: Foundever Wynagrodzenie: 49zł/h brutto Bonus nawet do 8500zł Twój zakres obowiązków: Jeśli biegle mówisz po niemiecku, lubisz kontakt z ludźmi i chcesz pracować dla jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek w branży turystycznej – ta oferta jest dla Ciebie! U...
26.11.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta Biznesowego
Firma: REMONDIS Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Zawodzie 18
Zadania: obsługa Klientów sieciowych i monitorowanie realizacji usług, przygotowywanie rozliczeń dla Klientów i Kontrahentów, współpraca z podwykonawcami i wsparcie przy realizacji zleceń, tworzenie i obsługa dokumentacji związanej z projektami Klientów, udział w projektach i inicjatywach poprawiających obsługę...
26.11.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Jakości i Obsługi Klienta
Firma: Benefit Systems S.A.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Plac Europejski 2
Na rozgrzewkę kilka pytań Znasz zasady profesjonalnej obsługi Klienta – niezależnie od tego, czy kontaktujesz się telefonicznie, mailowo czy na czacie? Potrafisz sprawnie poruszać się po procedurach reklamacyjnych i wewnętrznych procesach, tak by naprawdę wspierały dobrą obsługę? Potrafisz korzystać z bazy...