- Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat.
- Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally.
- Process warranty claims and coordinate repair services for customers.
- Provide technical troubleshooting support and guidance.
- Resolve complaints, process orders, arrange refunds, and provide product information to ensure a seamless customer experience.
- Assist customers with all aspects of the purchasing process, including addressing questions, resolving incidents, and managing queries.
- Strive to increase customer satisfaction and loyalty through efficient and effective resolution of requests.
- C1/C2-level proficiency in German language, both written & verbal
- B2 English language skills
- Proven experience in a Customer Service role, ideally within consumer products
- Comfortable working with multiple systems and platforms (e.g CRM, WebChat, Review Sites)
- Competence in Microsoft Office
- Ability to empathize with customers while maintaining an objective perspective
- Excellent telephone manner and ability to handle queries quickly and efficiently
- Team-oriented with a positive attitude and ability to support colleagues
- High school graduate or similar
- Previous experience in customer service with or in a Contact Centre
- Experience in complaint handling to ensure customer satisfaction
- Familiarity with Social Media and/or E-Commerce platforms
- Experience in cross-selling or up-selling product
- Interested in new technologies such as Al
- Work in a modern office at Global Office Park, right in the heart of Katowice.
- Benefits package: private medical care (LuxMed)
- MyBenefit cafeteria
- life insurance
- language training
- Attractive bonus for recommending your friends to work with us.
- Friendly, international work environment.
- Many opportunities for career development.
Podobne oferty:
06.11.2025
Customer Service Advisor mit Deutschkenntnissen
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Bearbeitung von Kundenanfragen per Telefon, E-Mail oder Chat. Unterstützung bei technischen Fragen, Garantie- und Reklamationsfällen. Pflege und Aktualisierung von Kundendaten im System. Zusammenarbeit mit anderen Abteilungen zur schnellen Problemlösung. Bereitstellung von Informationen zu Produkten, Bestellungen und...
06.11.2025
Młodszy Agent Obsługi Pasażerskiej
Firma: PPU „CZA-TA” NICIAK sp.j.
Lokalizacja: mazowieckie / Nowy Dwór Mazowiecki, Port Lotniczy Warszawa Modlin
Kompleksowa obsługa pasażera w terminalu lotniska. Przeprowadzanie odprawy biletowo-bagażowej (check-in). Sprawdzanie dokumentacji podróżującego. Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi WELCOME. Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację. Znajomość języka polskiego. Umiejętność...
06.11.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG
Firma: AMIGO-HURT Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Targówek
Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję produktów oraz porządek na stanowisku pracy, aktualizowanie...