- Pełnienie roli ambasadora marki, obsługa przychodzących i kontynuowanych zapytań klientów za pośrednictwem telefonu, formularza internetowego lub czatu internetowego.
- Postępowanie zgodnie z ustalonymi procedurami w celu szybkiego i profesjonalnego zaspokajania potrzeb klientów.
- Przetwarzanie roszczeń gwarancyjnych i koordynowanie usług naprawczych dla klientów.
- Zapewnianie wsparcia technicznego i wskazówek dotyczących rozwiązywania problemów.
- Rozwiązywanie reklamacji, przetwarzanie zamówień, organizowanie zwrotów i dostarczanie informacji o produktach w celu zapewnienia płynnej obsługi klienta.
- Pomoc klientom we wszystkich aspektach procesu zakupu, w tym odpowiadanie na pytania, rozwiązywanie incydentów i zarządzanie zapytaniami.
- Dążenie do zwiększenia satysfakcji i lojalności klientów poprzez efektywne i skuteczne rozwiązywanie zgłoszeń.
- Biegła znajomość języka węgierskiego na poziomie C1/C2, zarówno w mowie, jak i piśmie.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
- Udowodnione doświadczenie w obsłudze klienta, najlepiej w branży produktów konsumenckich.
- Swobodne posługiwanie się wieloma systemami i platformami (np. CRM, WebChat, strony z recenzjami).
- Kompetencje w zakresie pakietu Microsoft Office.
- Umiejętność wczuwania się w potrzeby klientów przy zachowaniu obiektywnej perspektywy.
- Doskonała kultura telefoniczna i umiejętność szybkiego i efektywnego rozwiązywania zapytań.
- Orientacja na pracę zespołową z pozytywnym nastawieniem i umiejętnością wspierania kolegów.
Mile widziane:
- Wykształcenie średnie lub podobne.
- Wcześniejsze doświadczenie w obsłudze klienta lub w Contact Centre.
- Doświadczenie w obsłudze reklamacji w celu zapewnienia satysfakcji klienta.
- Znajomość mediów społecznościowych i/lub platform e-commerce.
- Doświadczenie w cross-sellingu lub up-sellingu produktów.
- Zainteresowanie nowymi technologiami, takimi jak AI.
- Praca w nowoczesnym biurze w Global Office Park, w samym sercu Katowic.
- Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna (LuxMed), kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie, szkolenia językowe.
- Atrakcyjny bonus za polecanie znajomych do pracy u nas.
- Przyjazne, międzynarodowe środowisko pracy.
- Wiele możliwości rozwoju kariery.
Podobne oferty:
31.07.2025
Customer service specialist in the automotive industry with Italian
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Staying updated on the latest...
31.07.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta z Rumuńskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Reprezentowanie marki; obsługa zapytań i reklamacji klientów. Przetwarzanie zgłoszeń gwarancyjnych i koordynacja napraw. Wsparcie techniczne i pomoc w rozwiązywaniu problemów. Zarządzanie procesem zakupów oraz podnoszenie satysfakcji klientów. Biegła znajomość rumuńskiego (C1/C2) i angielskiego (B2)....
31.07.2025
Customer Support with Danish
Firma: Concentrix
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options, and enjoying loyalty perks. Jump in and save the day when someone’s travel plans hit a bump. Chat or talk with passengers -...