
Głównym zadaniem jest zapewnienie klientom doskonałej obsługi poprzez zarządzanie zamówieniami, zarządzanie kontami, rozwiązywanie problemów i niezbędną komunikację biznesową. Customer Service Analyst jest pierwszą linią kontaktu dla biznesu i klientów.
- Wsparcie działu obsługi klienta w procesie eksportu usług
- Odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem zdefiniowanych kanałów
- Współpraca z firmą w zakresie zarządzania relacjami z klientami za pośrednictwem funkcji Salesforce
- Rejestracja i rozpatrywanie skarg klientów
- Odpowiedzialność za monitorowanie kolejek roboczych dla nowych zgłoszeń
- Odpowiedzialność za realizację przydzielonych zadań w ramach celów SLA
- Zapewnienie sprawnej obsługi reklamacji klientów
- Identyfikacja możliwości poprawy jakości danych i skrócenia czasu cyklu
- Koordynacja różnych działań związanych z procesami, w tym odpowiadanie na ogólne pytania lub kwestie biznesowe i związane z procesami
- Odpowiedzialność za eskalację problemów w razie potrzeby
- Ciągłe doskonalenie procesów
- Inne działania delegowane przez bezpośredniego przełożonego
- Dyplom licencjata lub wyższy z akredytowanego uniwersytetu
- 1-2 lata doświadczenia zawodowego w obsłudze klienta, mile widziane doświadczenie B2B, obsługa reklamacji, rozwiązywanie problemów klientów, operacje
- Wysoki poziom obsługi klienta
- Dyspozycyjność do dołączenia do firmy w marcu lub kwietniu 2025 roku
- Umiejętność ustalania priorytetów i pracy zespołowej
- Zrozumienie, weryfikacja szczegółowych wymagań rynku i klientów oraz standardów branżowych w odniesieniu do standardów obsługi klienta oraz przełożenie ich na specyfikację techniczną i procesową
- Biegła znajomość języka angielskiego (min. B2)
- Wcześniejsze doświadczenie w pracy z SAP (zwłaszcza z modułem OTC)/ Salesforce
- Mile widziane doświadczenie w łańcuchu dostaw i logistyce
- Silne umiejętności rozwiązywania problemów
- Umiejętność zarządzania zmianami, w tym szybkiego dostosowywania się do nowych systemów i procesów
- Umiejętność współpracy w zespole
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Umowę o pracę
- Benefity: kartę MultiSport, Medicover, grupowe ubezpieczenie na życie
- Pracę w systemie hybrydowym
- Narzędzia niezbędne do realizacji celów
- Innowacyjne środowisko pracy
- Możliwość rozpoczęcia pracy od marca 2025 roku
- Ciekawą pracę w międzynarodowym, rozwijającym się środowisku systemów SAP, Salesforce, SAP FIORI i nie tylko
Oferta dotyczy pracy stałej.
Podobne oferty:
10.03.2025
Customer Service Professional with German
Firma: Foundever
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
GDAŃSK hybrid mode - 2 from the office Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and...
10.03.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. polskim
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Mokotów
Miejsce pracy: Lublin lub Warszawa, praca hybrydowa Poszukujemy osoby, która będzie wspierać naszych klientów zmagających się z cukrzycą. Choroba utrudnia życie wielu osobom, ale rozwiązanie proponowane przez naszego partnera sprawia, że staje się ono dużo prostsze. Do twoich zadań należeć będzie:...
10.03.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. polskim
Firma: Foundever
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Miejsce pracy: Lublin lub Warszawa, praca hybrydowa Poszukujemy osoby, która będzie wspierać naszych klientów zmagających się z cukrzycą. Choroba utrudnia życie wielu osobom, ale rozwiązanie proponowane przez naszego partnera sprawia, że staje się ono dużo prostsze. Do twoich zadań należeć będzie:...