Join our team at Foundever!
Are you looking for a job in a dynamic environment where you can develop your skills and gain experience in the outsourcing and consulting industry?
We are a leading company with 1500 great people across Poland (Warsaw, Gdansk, and W@H), and now we are looking for you to join our team!
(Remote across Poland)
Your daily tasks:
- Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone);
- Helping patients who are using medical equipment;
- Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management;
- Following company policies and procedures, ensuring quality;
What do we expect from you?
- Language: Proficiency in Croatian (C2/native) and English (B2);
- Experience: Great if you have experience in medical project or knowledge related to diabetes;
- Technology: Knowledge of MS Office and developed computer skills;
- Personality: Motivated and enthusiastic.
Advantages will be:
- Ability to prioritize and plan;
- Independence, ability to work with minimal supervision;
- Ability to solve problems;
- Attention to detail;
- Sales skills;
- Soft skills.
Working conditions:
- We provide equipment;
- Basic salary + bonuses;
- Work environment: Fully remote across Poland.
What else should you know?
- Co-financing for glasses and holidays, employee referral program, vouchers for various occasions (Christmas, Childrens Day, etc.);
- We offer private Medicover membership;
- Multisport card available, as well as an internal Everbetter program to promote a healthy lifestyle;
- Professional development through training and cross-location cooperation at the international level.
Company Overview:
Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.
Podobne oferty:
13.11.2025
Młodszy specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne
Firma: Vetlab Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, al. Krakowska 110
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych klientów, pomagając im w rozwiązywaniu problemów i odpowiadając...
13.11.2025
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem duńskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Oferowanie wsparcia przez telefon, e-mail lub czat, Zapewnianie wsparcia technicznego dla fanów streamingu, Szybkie i sprawne odpowiadanie na pytania dotyczące umów i rozliczeń, Obsługa połączeń: pomaganie klientom B2B i B2C jako pierwsza linia wsparcia. Umiejętność pracy w zespole z pasją do technologii i dużym...
13.11.2025
Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta linii lotniczych z jęz. niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Odbieranie połączeń przychodzących od pasażerów - tych planujących pierwszy lot po doświadczonych podróżników Udzielanie informacji o połączeniach lotniczych, dostępności miejsc, taryfach, oraz ewentualnych opóźnieniach Wspieranie klientów w zakupie biletów - od wyboru miejsca po wybór formy płatności...