Join our team at Foundever!
Are you looking for a job in a dynamic environment where you can develop your skills and gain experience in the outsourcing and consulting industry? We are a leading company with 1500 great people across Poland (Warsaw, Gdansk, and W@H), and now we are looking for you to join our team!
Your daily tasks:
- Providing the highest level of customer service (contact with clients via phone and e-mails);
- Meeting targets set by the client and management;
- Following company policies and procedures, ensuring quality;
- Performing daily tasks in an efficient and timely manner.
What do we expect from you?
- Language: Proficiency in Czech (native level) and advanced knowledge of English (B2 level);
- Experience: Customer Service experience is a must, great if you have experience in technology focused roles;
- Technology: Knowledge of MS Office and developed computer skills;
- Personality: Motivated, enthusiastic.
Advantages will be:
- Ability to prioritize and plan;
- Independence AND ability to work with minimal supervision;
- Tech savvy background, ability to solve problems, troubleshooting skills;
- Attention to detail.
- Type of contract you choose yourself (freelance contract for students and employment contract for other employees);
- Working from the comfort of your own home;
- Day shifts from Monday to Friday only, no weekend shifts.
- Co-financing for eyeglasses and holidays, employee referral program, vouchers for various occasions (Christmas, Childrens Day, etc.);
- Private Medicover healthcare;
- Multisport card available, as well as an internal Everbetter program to promote a healthy lifestyle;
- Professional development through training and cross-location cooperation at the international level.
Podobne oferty:
01.06.2025
Doradca ds. obsługi klienta z językiem polskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Obsługa klienta (pre/after sales) w ramach połączeń przychodzących Obsługa zapytań poprzez formularz kontaktowy, e-mail, czat i Facebook. Rozpatrywanie reklamacji gwarancyjnych. Rozwiązywanie problemów technicznych. Porównania produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe. Praca z dokumentacją i zarządzanie...
01.06.2025
Specjalista ds. obsługi klienta ze znajomością języków obcych
Firma: HTH Recruitment
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Główne obowiązki: Udzielanie wsparcia technicznego przez telefon użytkownikom elektroniki użytkowej i sprzętu AGD (np. telewizory, lodówki, pralki) Diagnozowanie i rozwiązywanie podstawowych problemów technicznych Udzielanie informacji o produktach i ich funkcjonalnościach Rejestrowanie zgłoszeń klientów w systemie...
01.06.2025
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: GFL sp. z o. o.
Lokalizacja: mazowieckie / Błonie
Twój zakres obowiązków Bieżąca obsługa przydzielonej grupy Kontrahentów Budowanie trwałych relacji z Klientami w celu utrzymania wysokiej jakości obsługi klienta Kontakt telefoniczny lub mailowy z Klientami w celu wyjaśniania kwestii związanych ze zleceniami, fakturami i innymi tematami operacyjnymi Analiza i...