- Providing the highest level of customer service (contact with clients via phone);
- Meeting targets set by the client and management;
- Following company policies and procedures, ensuring quality;
- Performing daily tasks in an efficient and timely manner.
Whats the profile were looking for?
- Language: Proficiency in Czech or Slovak (C1-C2) and advanced knowledge of English (C1 level);
- Experience: Customer Service experience is a must
- Technology: Knowledge of MS Office and developed computer skills;
- Personality: Motivated, enthusiastic.
Advantages will be:
- Ability to prioritise and plan;
- Independence AND ability to work with minimal supervision;
- Tech-savvy background, ability to solve problems, and troubleshooting skills;
- Attention to detail.
Working conditions:
- We offer freelance contract for students below 26 and employment contract for other employees;
- Working from our modern office in Warsaw;
- Day shifts from Monday to Friday.
We offer:
- Co-financing for eyeglasses and holidays, employee referral program, vouchers for various occasions (Christmas, Childrens Day, etc.);
- Private Medicover healthcare;
- Multisport card available, as well as an internal Everbetter program to promote a healthy lifestyle;
- Professional development through training and cross-location cooperation at the international level.
Podobne oferty:
27.11.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Firma: Nowy Styl
Lokalizacja: podkarpackie / Jasło
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji wyjaśnianie reklamacji Nasze wymagania: znasz język niemiecki i potrafisz się w nim swobodnie komunikować posiadasz...
27.11.2025
Specjalista ds. obsługi klienta
Firma: LKW WALTER
Lokalizacja: / Wiener Neudorf
Zakres obowiązków Kontakt z nowymi klientami: Przyjmujesz pierwsze zamówienia i opiekujesz się naszymi klientami od samego początku. Uzyskaną wiedzę przekazujesz zespołom sprzedaży celu kontynuowania doradztwa Obsługa klientów: Znasz wszystkie potrzeby i wymagania klientów i pełnisz funkcję koordynatora pomiędzy...
27.11.2025
Specjalista ds. obsługi Użytkownika
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
profesjonalna obsługa Użytkowników przez telefon, e-mail i czat, weryfikacja jakości obsługi i przygotowywanie prostych raportów, aktualizacja i utrzymanie bazy wiedzy, zgłaszanie zmian i ulepszanie treści, testowanie nowych rozwiązań wspierających codzienną pracę, udział w kalibracjach jakościowych i...