- Providing the highest level of customer service (contact with clients via phone);
- Meeting targets set by the client and management;
- Following company policies and procedures, ensuring quality;
- Performing daily tasks in an efficient and timely manner.
Whats the profile were looking for?
- Language: Proficiency in Czech or Slovak (C1-C2) and advanced knowledge of English (C1 level);
- Experience: Customer Service experience is a must
- Technology: Knowledge of MS Office and developed computer skills;
- Personality: Motivated, enthusiastic.
Advantages will be:
- Ability to prioritise and plan;
- Independence AND ability to work with minimal supervision;
- Tech-savvy background, ability to solve problems, and troubleshooting skills;
- Attention to detail.
Working conditions:
- We offer freelance contract for students below 26 and employment contract for other employees;
- Working from our modern office in Warsaw;
- Day shifts from Monday to Friday.
We offer:
- Co-financing for eyeglasses and holidays, employee referral program, vouchers for various occasions (Christmas, Childrens Day, etc.);
- Private Medicover healthcare;
- Multisport card available, as well as an internal Everbetter program to promote a healthy lifestyle;
- Professional development through training and cross-location cooperation at the international level.
Podobne oferty:
07.11.2025
Doradca klienta z językiem niemieckim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Odbieranie połączeń od klientów niemieckojęzycznych Asystowanie w rozwiązywaniu problemów związanych z gwarancjami oraz w dostarczaniu części zamiennych i naprawach Dostosowywanie produktów do potrzeb klientów Praca z systemem CRM Biegłość w języku niemieckim na poziomie C1 Doświadczenie w obsłudze klienta lub...
07.11.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz
JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących Realizowaniem planów sprzedażowych Obsługiwaniem słuchaczy zgodnie ze standardami firmy Prowadzeniem dokumentacji sekretariatu szkoły APLIKUJ, JEŚLI POSIADASZ:...
07.11.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.
Lokalizacja: dolnośląskie / Wałbrzych
JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących Realizowaniem planów sprzedażowych Obsługiwaniem słuchaczy zgodnie ze standardami firmy Prowadzeniem dokumentacji sekretariatu szkoły APLIKUJ, JEŚLI POSIADASZ:...