(Remote across Poland)
Your daily tasks:
- Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone);
- Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management;
- Following company policies and procedures, ensuring quality.
What do we expect from you?
- Language: Proficiency in Georgian (C1/native) and English (B2) or Polish (B2)
- Experience: Cool if you have experience in medical project
- Technology: Knowledge of MS Office and developed computer skills;
- Personality: Motivated and enthusiastic.
Advantages will be:
- Ability to prioritize and plan;
- Independence AND ability to work with minimal supervision;
- Ability to solve problems;
- Attention to detail;
- Sales skills;
- Soft skills.
Working conditions:
We provide equipment;
- Basic salary + bonuses;
- Work environment: Fully remote across Poland.
What else should you know?
- Co-financing for glasses and holidays, employee referral program, vouchers for various occasions (Christmas, Childrens Day, etc.);
- We offer private Medicover membership;
- Multisport card available, as well as an internal Everbetter program to promote a healthy lifestyle;
- Professional development through training and cross-location cooperation at the international level.
Podobne oferty:
12.07.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Firma: Nowy Styl
Lokalizacja: podkarpackie / Jasło
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji wyjaśnianie reklamacji Nasze wymagania: posiadasz wykształcenie wyższe dobrze obsługujesz programy pakietu MS Office...
11.07.2025
Pracownik ds. obsługi klienta
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie
Lokalizacja: mazowieckie / Słupno
-obsługa klienta, ofertowanie, pozyskiwanie nowych klientów , obsługa systemu handlowegoanaliza sprzedaży, raportowanie Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:
11.07.2025
Pracownik obsługi klienta
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Lokalizacja: dolnośląskie / Bolesławiec
Obsługa centrali telefonicznej, udzielanie informacji o ofertach pracy i innych propozycjach aktywizacji, pomoc w przygotowywaniu i wysyłce korespondencji, wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego, pomoc pracownikom Urzędu w codziennych obowiązkach.Miejsce stażu: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu. Wymagania...