Join us at Foundever!
Foundever is one of the leading companies in providing solutions in the field of business process outsourcing, digital marketing, training and talent management, technology and innovation, consulting and analytics!
GDAŃSK
(hybrid mode - 2 days/week from the office)
- Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry;
- Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management;
- Following company policies and procedures, ensuring quality;
- Performing daily tasks in an efficient and timely manner;
- Achieving quality goals for calls and customer satisfaction.
- Language: Proficiency in German (C1) and basic English (A2);
- Experience: Cool if you have experience in sales;
- Technology: Knowledge of MS Office and developed computer skills;
- Personality: Motivated and enthusiastic.
- Ability to prioritize and plan;
- Independence AND ability to work with minimal supervision;
- Ability to solve problems;
- Attention to detail;
- Sales skills;
- Soft skills.
- Type of contract you choose yourself (freelance contract for students or employment contract);
- Basic salary + bonuses;
- Flexible working hours: 7:00 am - 10:00 pm, Monday - Sunday (5 days per week, 8 hours a day);
- hybrid work (only 2 days from the office in Gdańsk).
- Co-financing for glasses and holidays, employee referral program, vouchers for various occasions (Christmas, Childrens Day, etc.);
- We offer private Medicover insurance;
- Multisport card available, as well as an internal Everbetter program to promote a healthy lifestyle;
- Professional development through training and cross-location cooperation at the international level.
Podobne oferty:
01.05.2025
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta
Firma: Polenergia Fotowoltaika S.A.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Mokotów, ul. Szturmowa 2
Twój zakres obowiązków Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klienta (połączenia przychodzące) Bieżąca komunikacja z Klientem na temat procesu realizacji Umowy Dbanie o najwyższe standardy jakości obsługi Klienta Budowanie i utrzymywane pozytywnych i profesjonalnych relacji z Klientem Nasze wymagania Nie wymagamy...
01.05.2025
Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne
Firma: Vetlab Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, al. Krakowska 110
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych klientów, pomagając im w rozwiązywaniu problemów i odpowiadając...
01.05.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: małopolskie / Kraków
Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego dla klientów Zarządzanie i koordynacja procesu zamawiania we współpracy z zespołem ds. realizacji zamówień Przygotowywanie profesjonalnych wycen i obsługa zamówień Rozwiązywanie skarg klientów oraz współpraca z działem księgowości przy problemach z kredytem i...