Customer Service Professional with German

Join us at Foundever!

 

Foundever is one of the leading companies in providing solutions in the field of business process outsourcing, digital marketing, training and talent management, technology and innovation, consulting and analytics!

Customer Service Professional with German

GDAŃSK

(hybrid mode - 2 days/week from the office)

Your daily tasks:
  • Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry;
  • Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management;
  • Following company policies and procedures, ensuring quality;
  • Performing daily tasks in an efficient and timely manner;
  • Achieving quality goals for calls and customer satisfaction.
What do we expect from you?
  • Language: Proficiency in German (C1) and basic English (A2);
  • Experience: Cool if you have experience in sales;
  • Technology: Knowledge of MS Office and developed computer skills;
  • Personality: Motivated and enthusiastic.
Advantages will be:
  • Ability to prioritize and plan;
  • Independence AND ability to work with minimal supervision;
  • Ability to solve problems;
  • Attention to detail;
  • Sales skills;
  • Soft skills.
Working conditions:
  • Type of contract you choose yourself (freelance contract for students or employment contract);
  • Basic salary + bonuses;
  • Flexible working hours: 7:00 am - 10:00 pm, Monday - Sunday (5 days per week, 8 hours a day);
  • hybrid work (only 2 days from the office in Gdańsk).
What else should you know?
  • Co-financing for glasses and holidays, employee referral program, vouchers for various occasions (Christmas, Childrens Day, etc.);
  • We offer private Medicover insurance;
  • Multisport card available, as well as an internal Everbetter program to promote a healthy lifestyle;
  • Professional development through training and cross-location cooperation at the international level.
When applying please enclose the below statement: "Hereby I voluntarily agree to the processing of personal data contained in my CV by Foundever for the purpose of the recruitment process in accordance with the Act of August 29, 1997 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2002 No. 101 , pos. 926 as amended).”
Application submission signifies the applicants agreement to process the personal data contained in the application for the purposes necessary for the recruitment process in accordance with Foundever privacy policy.

Podobne oferty:

01.05.2025

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta 

Firma: Polenergia Fotowoltaika S.A.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Mokotów, ul. Szturmowa 2

Twój zakres obowiązków Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klienta (połączenia przychodzące) Bieżąca komunikacja z Klientem na temat procesu realizacji Umowy Dbanie o najwyższe standardy jakości obsługi Klienta Budowanie i utrzymywane pozytywnych i profesjonalnych relacji z Klientem Nasze wymagania Nie wymagamy...

Więcej informacji

01.05.2025

Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne

Firma: Vetlab Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, al. Krakowska 110

Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych klientów, pomagając im w rozwiązywaniu problemów i odpowiadając...

Więcej informacji

01.05.2025

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: małopolskie / Kraków

Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego dla klientów Zarządzanie i koordynacja procesu zamawiania we współpracy z zespołem ds. realizacji zamówień Przygotowywanie profesjonalnych wycen i obsługa zamówień Rozwiązywanie skarg klientów oraz współpraca z działem księgowości przy problemach z kredytem i...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia