Your daily tasks:
- Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone)
- Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management
- Following company policies and procedures, ensuring quality
What do we expect from you?
- Language: Proficiency in Polish (C2/native) and English (C1)
- Experience: Cool if you have experience in sales
- Technology: Knowledge of MS Office and developed computer skills
- Personality: Motivated and enthusiastic.
Advantages will be:
- Ability to prioritize and plan
- Independence AND ability to work with minimal supervision
- Ability to solve problems
- Attention to detail
- Sales skills
- Soft skills
Working conditions:
- Freelance type of contract for students below 26 y.o
- We provide equipment
- Basic salary + bonuses
- Work environment: Warsaw office
What else should you know?
- Co-financing for glasses and holidays, employee referral program, vouchers for various occasions (Christmas, Childrens Day, etc.);
- We offer private Medicover membership
- Multisport card available, as well as an internal Everbetter program to promote a healthy lifestyle
- Professional development through training and cross-location cooperation at the international level.
Podobne oferty:
03.03.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: lubuskie / Zielona Góra
Przyjmowanie i obsługa zgłoszeń oraz reklamacji Aktualizacja danych, wystawianie faktur i archiwizacja dokumentów Wsparcie klientów w zakresie usług i płatności Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi Wspieranie realizacji zleceń technicznych i procesu sprzedaży Min. średnie...
03.03.2025
Pracownik obsługi klienta ds. ekspresów do kawy / Fachman od kafe
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Co bydzie do roboty? Godać, pisać i ratować klientów w potrzebie – tel, mail, czat, co ino. Reklamacje załatwiać, bo ekspres musi chodzić jak w zegarku! Pokazać klasę i stworzyć obsługę, co robi wrażenie jak pierwsze łyki porannej kawy. Czego szukomy? Niemiecki (C1), bo z klientami trza się dogadać jak trzeba....
03.03.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Firma: Nowy Styl
Lokalizacja: podkarpackie / Jasło
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem B2B, w ramach prowadzonych projektów handlowych przygotowywanie i analiza ofert sprzedażowych przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji Nasze wymagania: znasz język angielski - potrafisz się w nim swobodnie...