Customer Service Professional with Polish

Join our team at Foundever!
 
Are you looking for a job in a dynamic environment where you can develop your skills and gain experience in the outsourcing and consulting industry? We are a leading company with 1500 great people across Poland (Warsaw, Gdansk, and W@H), and now we are looking for you to join our team!
Customer Service Professional with Polish
Location: Warsaw

 

Your daily tasks:  

  • Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone)
  • Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management 
  • Following company policies and procedures, ensuring quality

What do we expect from you?  

  • Language: Proficiency in Polish (C2/native) and English (C1)
  • Experience: Cool if you have experience in sales
  • Technology: Knowledge of MS Office and developed computer skills 
  • Personality: Motivated and enthusiastic. 

Advantages will be:  

  • Ability to prioritize and plan
  • Independence AND ability to work with minimal supervision
  • Ability to solve problems
  • Attention to detail
  • Sales skills
  • Soft skills

Working conditions:  

  • Freelance type of contract for students below 26 y.o
  •  We provide equipment
  • Basic salary + bonuses
  • Work environment: Warsaw office

What else should you know?  

  • Co-financing for glasses and holidays, employee referral program, vouchers for various occasions (Christmas, Childrens Day, etc.);  
  • We offer private Medicover membership
  • Multisport card available, as well as an internal Everbetter program to promote a healthy lifestyle
  • Professional development through training and cross-location cooperation at the international level.
When applying please enclose the below statement: "Hereby I voluntarily agree to the processing of personal data contained in my CV by Foundever for the purpose of the recruitment process in accordance with the Act of August 29, 1997 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2002 No. 101 , pos. 926 as amended).”
Application submission signifies the applicants agreement to process the personal data contained in the application for the purposes necessary for the recruitment process in accordance with Foundever privacy policy.

Podobne oferty:

03.03.2025

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: lubuskie / Zielona Góra

Przyjmowanie i obsługa zgłoszeń oraz reklamacji Aktualizacja danych, wystawianie faktur i archiwizacja dokumentów Wsparcie klientów w zakresie usług i płatności Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi Wspieranie realizacji zleceń technicznych i procesu sprzedaży Min. średnie...

Więcej informacji

03.03.2025

Pracownik obsługi klienta ds. ekspresów do kawy / Fachman od kafe

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Co bydzie do roboty? Godać, pisać i ratować klientów w potrzebie – tel, mail, czat, co ino. Reklamacje załatwiać, bo ekspres musi chodzić jak w zegarku! Pokazać klasę i stworzyć obsługę, co robi wrażenie jak pierwsze łyki porannej kawy. Czego szukomy? Niemiecki (C1), bo z klientami trza się dogadać jak trzeba....

Więcej informacji

03.03.2025

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

Firma: Nowy Styl

Lokalizacja: podkarpackie / Jasło

Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem B2B, w ramach prowadzonych projektów handlowych przygotowywanie i analiza ofert sprzedażowych przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji Nasze wymagania: znasz język angielski - potrafisz się w nim swobodnie...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia