- Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email.
- Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system.
- Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience.
- Stay updated on product offerings, services, policies, and procedures to provide accurate information to customers.
- Exhibit warmth and enthusiasm in every customer interaction
- Utilize your knowledge of automotive and digital products to troubleshoot and resolve issues effectively.
- 1+ years of experience in a call center or customer service role, preferably in the automotive industry.
- Strong communication skills, with a minimum C1 level in English.
- Ability to remain calm and tactful when dealing with customers.
- Strong attention to detail and organizational skills.
- Excellent problem-solving skills and a creative, solution-oriented mindset.
- Willingness to learn and adapt to new technologies and processes.
- Team-building events
- Fully paid training to prepare you for direct contact with customers
- Team leader support at every stage of cooperation
- Civil contract
- Work in a new, modern office in the heart of Katowice
Podobne oferty:
22.11.2024
Konsultant do mailowej, czatowej i telefonicznej obsługi klienta z językiem: czeskim, węgierskim, słowackim
Firma: Contact Center Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B
Miejsce pracy: Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii oraz odpowiadanie na chatowe oraz mailowe zapytania...
22.11.2024
Kontroler Danych Osobowych z j. niemieckim
Firma: Foundever
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta w celu świadczenia mu jak najbardziej efektywnej...
22.11.2024
Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce z językiem niemieckim
Firma: Conrad Electronic Sp. z o.o.
Lokalizacja: małopolskie / Kraków, Prądnik Czerwony
Twój zakres obowiązków: Obsługa telefoniczna i mailowa niemieckojęzycznych klientów biznesowych i indywidualnych Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniami Przygotowywanie ofert cenowych na zapytanie ze strony klienta Kontrola poprawności zamówień Utrzymywanie pozytywnych relacji Współpraca z...