- Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email
- Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system
- Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience
- Stay updated on product offerings, services, policies, and procedures to provide accurate information to customers
- Exhibit warmth and enthusiasm in every customer interaction
- Utilize your knowledge of automotive and digital products to troubleshoot and resolve issues effectively
- 1+ years of experience in a call center or customer service role, preferably in the automotive industry
- Strong communication skills, with a minimum C1 level in German and B2 level in English
- Ability to remain calm and tactful when dealing with customers
- Strong attention to detail and organizational skills
- Excellent problem-solving skills and a creative, solution-oriented mindset
- Willingness to learn and adapt to new technologies and processes
- Experience with other luxury Brands and Customers Relationship Management Systems (CRM)
- Remote work from home
- Comprehensive benefits (my benefit system, private medical healthcare, life insurance)
- Team-building events
- Fully paid training to prepare you for direct contact with customers
- Team leader support at every stage of cooperation
- Stable full-time employment based on an employment contract
Podobne oferty:
12.10.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta – język słoweński
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta poprzez czat, e-mail i telefon Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja celów wyznaczonych przez klienta i kierownictwo Przestrzeganie polityk i procedur firmy, dbanie o jakość obsługi Wykonywanie codziennych zadań w sposób efektywny i terminowy Biegła...
12.10.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta – język polski i rosyjski
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Obsługa klientów w języku polskim i rosyjskim Wsparcie klientów drogą mailową i telefoniczną Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych ze sprzętem medycznym dla osób z cukrzycą Rozwiązywanie problemów zgodnie z obowiązującymi procedurami Bardzo dobra znajomość języka polskiego (C1) i biegłość w języku...
04.10.2025
Konsultant ds. Obsługi Klienta z j. gruzińskim i angielskim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Profesjonalna obsługa klienta przez czat, e-mail i telefon Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja wyznaczonych celów Przestrzeganie procedur firmowych i dbanie o wysoką jakość obsługi Biegła znajomość języka gruzińskiego (C1/native) oraz dobra znajomość języka angielskiego (min. B2) Sprawna obsługa...